Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: اجرای طرح شماره گذاری، نقل و انتقال مالکیت و تعویض پلاک وسایل نقلیه مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور با پلاک ملی جدید منطقه آزاد انزلی آغاز شده است.
وی با اشاره به طراحی جدید خودرو‌های منطقه آزاد و اختصاص پلاک به اشخاص افزود: از این پس اختصاص پلاک خودرو‌های منطقه آزاد همانند پلاک ملی به اشخاص واگذار می‌شود و هنگام نقل و انتقال هم پلاک از خودرو فک و به خریدار پلاک جدید تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تصریح کرد: از این پس کد ۶۶ مربوط به خودرو‌های شخصی منطقه آزاد و کد ۶۷ و ۶۸ مربوط به خودرو‌های دولتی منطقه آزاد است.

 

انتهای پیام/ع

اجرای طرح تعویض پلاک وسایل نقلیه منطقه آزاد انزلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران از دقایقی پیش خبر داد.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.

وی عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 6064430

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • دو پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳؛ قیمت‌ها پایین می‌آید؟
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند