Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@05:29:18 GMT

◄ وزارت راه تنها متهم تصادفات جاده‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۴۲۵۱

◄ وزارت راه تنها متهم تصادفات جاده‌ای نیست

تین‌نیوز | 

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه در تصادفات جاده‌ای  نباید همه مشکلات را به وزارت راه‌وشهرسازی ربط داد گفت: خودروساز، پلیس‌راه و وضعیت راه‌ها در افزایش تصادفات جاده‌های تاثیرگزار  بوده و همه ارگان‌ها دخیل هستند.

به گزارش تین‌نیوز، نادر قاضی پور گفت: در تصادفات جاده‌ای کشور در سال  16 تا 32 هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پنج برابر تعداد کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای، دچار معلولیت و قطع نخاع شده و تحت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.

قاضی پور  بمشکلات سایر روش‌های حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: به دلیل کمبود ناوگان حمل‌ونقل ریلی و مسیرهای قطاری غیر گسترده و همچنین گرانی بلیت  مردم بالاجبار از اتوبوس و خودرو برای سفر استفاده می‌کنند.

او به درآمد پایین رانندگان و عدم بیمه آن‌ها اشاره کرد و گفت:  اگر رانندگان  دارای امنیت شغلی باشند و با آرامش روحی سفر کنند  بسیاری از این مشکلات به وجود نمی‌آید.

قاضی پور افزود: متأسفانه هم‌اکنون بسیاری از رانندگان جاده‌ای دارای حداقل درآمد بوده و شاید از بیمه برخوردار نباشند به همین سبب اکثریت قریب به‌اتفاق آنان به‌صورت عصبی رانندگی می‌کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که از آغاز طرح نیرو‌های راهداری در همه راه‌های استان برای خدمت‌رسانی مستقر هستند.

عبدالکریم اخترشناس بر پایه ثبت دوربین‌های شدآمدی آمار داد که از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین، ۵۵۸ هزار ۵۸۹ خودرو ورودی و ۵۲۸ هزار و ۱۱ خودرو خروجی در راه‌های استان بوشهر انجام شده است.

او اضافه کرد: در این مدت در مجموع ۷ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۸۵۲ رفت‌وآمد در راه‌های درون‌استانی بوشهر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: بیشترین پلاک‌های ورودی به استان بوشهر به ترتیب از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، خوزستان و کهگیلویه‌وبویراحمد ثبت شده است.

اخترشناس افزود: در این مدت از ورودی دالکی بیشترین میزان ورودی خودرو ثبت شده و پس از آن دیلم و سپس عسلویه قرار دارند.

او اضافه کرد: شهرستان گناوه بیشترین رفت‌وآمد و حضور خودرو گردشگران را داشته و پس از آن شهرستان بوشهر مقصد گردشگران بوده است.

به‌گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در این مدت، ۱۲ هزار و ۳۱ سفر با ناوگان عمومی اتوبوس در استان بوشهر ثبت شده که ۱۸۶ هزار و ۵۹۹ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • استقبال از ایستگاه چشم به راهیم در عوارضی قم _ تهران
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر
  • ۵۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز جان باختند/ ۵ استان دارای بیشترین آمار تصادفات