Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش سراسری مدیران کل حراست استانداری ها ، مدیران حراست شهرداری های مراکز استان و حراست سازمان‌های تابعه وزارت کشور در شیراز آغاز شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، همایش سراسری مدیران کل حراست استانداری ها ، مدیران حراست شهرداری های مراکز استان و حراست سازمان‌های تابعه وزارت کشور در شیراز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاحیه این همایش با سخنرانی استاندار فارس، شهردار شیراز و مدیر کل اطلاعات استان فارس دنبال خواهد شد. در نوبت دوم این همایش مباحث تخصصی مرتبط با حراست استانداری ها و حراست شهرداری ها در نشست های جداگانه مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.

همچنین ابراهیم شوشتری مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز حراست وزارت کشور در پایان همایش ضمن جمع بندی مجموعه مباحث ارائه شده سیاست ها، تدابیر و اولویت های مرکز حراست در سال 97 را تبیین خواهد کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور سیدرضا فاطمی امین مشاور رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان؛ نشست تبیین شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در محل سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد.

سیدرضا فاطمی‌امین در این نشست که ضمن اشاره به اینکه شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» یک شعار اقتصادی با ابعاد پررنگ اجتماعی است، اظهار کرد: شاخص‌های اندازه‌گیری جهش تولید در دو بخش تولید ناخالص داخلی و پیچیدگی اقتصادی و شاخص‌های اندازه‌گیری مشارکت مردم در سه بخش تمایل به مشارکت اجتماعی، مشارکت عینی و امید به آینده قابل توجه است.

مشاور رئیس جمهور مشارکت مردم را هم هدف و هم عامل پیشرفت دانست و بیان کرد: تحمل و مدارای اجتماعی، پذیرش همگانی تصمیم‌ها، روحیه مسئولیت‌پذیری، احساس تعلق، نشاط، خشنودی و رضایتمندی و امید به آینده از جمله دستاوردهای مشارکت مردم محسوب می‌شوند.

وی گفت: از جمله مولفه‌های مشارکت مردم می‌توان توانایی اعضای جامعه برای همکاری فعالانه، تاثیر بر تصمیم‌سازی‌ها و سهیم شدن در منافع حاصل از پیشرفت را نام برد.

فاطمی‌امین بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که فرصت‌ها  و توانمندی ایجاد شود و مردم احساس کنند موثرند و در منافع پیشرفت شریک هستند.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فعال شدن مردم در فعالیت‌های خرد، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و پایش عمومی، جمع‌سپاری اصلاح قوانین و مقررات، گردشگری کسب و کار و برنامه‌ریزی تعاملی از جمله روش‌های مشارکت مردم است.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد با اشاره به تاثیر حوزه اقتصاد و تولید در عرصه زیارت و فرهنگ گفت: موضوع اقتصاد زیارت به عنوان یک سرمایه عظیم می‌تواند جزو مولفه‌های تعالی‌بخش در مسائل مذهبی و معرفتی، یک فرصت در مسائل انقلابی و یک درآمد پایدار و گسترده در مسائل اقتصادی باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی، استان یکی از بهترین ظرفیت‌های خدمات درمانی کشور است که می‌تواند به یکی از قطب های بزرگ گردشگری سلامت تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه
  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی