Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: در گذشته حضور اسطوره‌های زیادی در زمین در کیفیت‌ها بازی‌ها تاثیر منفی می‌گذاشت. ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

جواد کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار فردای استقلال و پرسپولیس گفت: شرایط این دربی با دربی‌های قبل تا حدی تفاوت دارد از این جهت که پرسپولیس در صورت شکست استقلال و عدم پیروزی ذوب‌آهن به نوعی قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد و استقلال هم به تازگی اوج گرفته و به دنبال کسب عنوان دومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تجربه حضور در 7،8 دربی را دارم اعتقادم این است که وضعیت روحی و روانی بازیکنان، اتفاقات درون زمین و استفاده بهتر از موقعیت‌ها نتیجه را رقم می‌زند. امیدوارم یک بازی زیبا و پر گل را شاهد باشیم.

اسطوره‌ای در بازیکنان سرخابی نمی‌بینم
وی در واکنش به این سوال که آیا در بین بازیکنان دو تیم بازیکن دربی‌بار و تعیین کننده می‌بیند یا نه، یادآور شد: زمان ما و حتی قبل‌تر از آن اسطوره‌های زیادی در بین دو تیم بودند که رویارویی هر یک از آنها حساسیت و جذابیت خاصی را برای هواداران رقم می‌زد. بازیکنانی مثل احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، علی کریمی، علی دایی، کریم باقری، رضا شاهرودی مهدی مهدوی‌کیا و... از پرسپولیس در زمانی که من یادم است همیشه حضورشان در دربی‌ها هیجان‌انگیز بود. استقلال قدیم هم کم ستاره نداشت اما در حال حاضر اسطوره‌ای در دو تیم نمی‌بینم که حضور آنها در زمین بخواهد حساسیت و هیجان خاصی ایجاد کند از این‌رو دو تیم بدون کمترین حساسیت به مصاف هم می‌روند و شاید به خاطر همین است که دربی‌های چند سال اخیر تا حدی از نظر فنی جذاب‌تر از گذشته شده است.

شبکه‌های اجتماعی به بازیکنان دو تیم انگیزه می‌دهد
کاظمیان با اشاره به تاثیر شبکه‌های اجتماعی در دربی عنوان کرد: خاطرم هست در زمان ما نهایتا 4، 5 روزنامه دیده می‌شد و یکی دو تا هم خبرگزاری اما الان شبکه‌های اجتماعی تمام اتفاقات ریز و درشت فوتبال و کلا مملکت را اطلاع‌رسانی می‌کنند و این موضوع می‌تواند در انگیزه بازیکنان در دربی تاثیر زیادی داشته باشد. فکر کنم استقلال در 10 سال اخیر جز یکی دو برد مقابل پرسپولیس در سایر موارد ناکام بوده و برای این بازی خیلی انگیزه دارد تا حداقل باخت بازی رفتش را جبران کند.

پرسپولیس با خط حمله‌اش شانس بیشتری برای برد دارد
بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش چه بازیکنانی در دربی تعین کننده هستند؟ خاطرنشان کرد: فکر کنم خط حمله پرسپولیس با حضور منشا و علیپور بسیار خطرناک‌تر از مهاجمان استقلال باشد. منشا شاید کم گل بزند اما هر مدافعی را آزار می‌دهد و علیپور هم خیلی خوب از این موضوع استفاده کرده و گلزن خوبی است. پرسپولیس با وجود این دو مهاجم شانس بیشتری برای بردن دارد.

تیم شجاع برنده است
وی راجع به استفاده دو هافبک دفاعی از سوی برانکو گفت: هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. برانکو با این ترکیب و سیستم در لیگ ایران خیلی خوب نتیجه گرفته و فاصله دو رقمی با رقبایش دارد. با این شرایط نمی‌شود از ترکیب برانکو ایراد گرفت. هر چند من فکر می‌کنم شفر در این بازی بیشتر احتیاط کند تا دومین دربی‌اش را نبازد. برانکو دربی‌های زیادی را تجربه کرده و فقط یک بازی را باخته و بعید می‌دانم او بخواهد در دربی فردا احتیاط کند. در کل تیمی برنده دربی است که شجاع‌تر باشد و امیدوارم هر دو مربی در این بازی شجاع باشند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است، علی‌رغم نتایج خوب استقلال و صدرنشینی این تیم، اما این پرسپولیس است که در پایان لیگ قهرمان می‌شود. - اخبار ورزشی -

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در قائمشهر اظهار داشت: پرسپولیس سه امتیازی مهم را در دیدار مقابل نساجی به دست آورد. با توجه به جو ورزشگاه و اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد، ارزش این سه امتیاز خیلی بالاست. پرسپولیس نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و بازی در اختیارش بود و توانست به برتری هم در این نیمه برسد، اما در نیمه دوم این نساجی بود که تا حدودی بازی را در دست گرفت، اخراج سروش رفیعی هم مزید بر علت شد و بعد از اینکه پرسپولیس 10 نفره شد نساجی به گل نیز رسید.

پیروزی سخت پرسپولیسِ 10 نفره با درخشش ستاره ازبک + فیلم

 

وی ادامه داد: خوشبختانه اشتباهاتی که در جام حذفی و بازی‌های دیگر برای پرسپولیس از سوی اوسمار پیش آمده بود، در بازی با نساجی تکرار نشد. بازیکنان هم با درک شرایط جایگاه تیم، پس از 10 نفره شدن سعی کردند بازی را کنترل کنند و با حفظ روحیه‌ خود توانستند گل پیروزی را نیز به ثمر برسانند، ضمن اینکه نباید از درخشش ارونوف غافل شویم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من وقتی بازی‌های پرسپولیس را با هدایت اوسمار نگاه می‌کنم، این موضوع را متوجه شده‌ام که او مرد بازی‌های بزرگ نیست. زمانی که پرسپولیس در چند مسابقه ابتدایی بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشت، همه گفتند که پرسپولیس با اوسمار متحول شده است، اما سرمربی برزیلی در بازی‌های بزرگ مانند دربی و بازی با سپاهان نتوانست تأثیرگذار باشد. او حتی در جام حذفی مقابل آلومینیوم هم با اشتباهات مهلک باعث حذف پرسپولیس شد.

سلطانی درباره عملکرد بیرانوند پس از بازگشت از مصدومیت تصریح کرد: به هر حال بیرانوند پس از چند هفته غیبت، دومین بازی‌اش را انجام داد و باید درباره او منصفانه نظر بدهیم. در اینکه علیرضا یک وزنه درون ترکیب پرسپولیس است، شکی وجود ندارد. مطمئناً او در بازی‌های آینده با آمادگی بیشتر عملکرد بهتری خواهد داشت. من معتقدم در کنار استفاده از بیرانوند، باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازیکنانی مانند رفیعی هم میدان ببینند و تجربه کسب کنند تا در موقع لزوم جانشین خوبی درون دروازه باشند.

وی در پایان با تمجید از خریدهای خارجی پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌هایی بوده که خریدهای بی‌کیفیت داشته است، اما در نیم‌فصل دوم برای اولین بار دیدیم که پرسپولیس دو بازیکن باکیفیت خارجی جذب کرد که عملکرد بسیار خوبی داشتند. در جام حذفی وقتی اوسمار عبدالکریم و ارونوف را از بازی بیرون کشید دیدید که چطور وزن تیم پایین آمد و باعث شد آلومینیوم با جسارت بیشتری حمله کند. من معتقدم هرچند که در حال حاضر استقلال تیم خوبی است و با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد، اما پرسپولیس شخصیت بیشتری برای قهرمانی دارد و آبی‌ها شرایط قهرمانی را ندارند و این پرسپولیس است که در پایان لیگ جام را بالای سر می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!