Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@23:30:34 GMT

بازگشت منتظری به تمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۴۹۰۲

بازگشت منتظری به تمرینات استقلال

به گزارش ایسکانیوز ، پژمام منتظری که در بازی با الریان قطر مصدوم و چند هفته‌ای دور از میادین بود، امروز (چهارشنبه) پس از مدت‌ها در محل تمرین تیمش حضور یافت. این بازیکن که نیم فصل اول نیز مصدوم و چند ماهی دور از میادین بود، نمی‌تواند در دربی 86 به میدان برود.

هشتاد و ششمین دربی پایتخت ساعت 15:45 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

602

فوتبال باشگاه کشور ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است. البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است. 

البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس