Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین، "سیدنورالدین حسینی نیا"، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اجرای طرح نظارتی در ایام عید در این شهرستان اظهار کرد: این طرح در دو بخش نظارت برخدمات و کالا، عملکرد بخش های مختلف را در خدمات رسانی به مردم اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کننده و در راستای آرامش مردم در ایام منتهی به ایام عید نوروز وتعطیلات از لحاظ نظارت و تنظیم بازار انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان با اشاره به اینکه در برگزاری این طرح با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: این طرح به صورت مشترک از سوی اداره صنعت و معدن با همکاری اتاق اصناف و صنعت، معدن، تجارت انجام می‌شود و بازرسی لازم از میوه و تره بار، پوشاک و سایر اقلام صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید از پانزدهم یا بیستم اسفندماه در این شهرستان آغاز می شود٬ تاکید کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندی در زمینه کنترل بازار و قیمت ها در سیروان گشت های مشترک به طور مستمر تا یک ماه انجام خواهد شد.

حسینی نیا تصریح کرد: گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن مسائل بهداشتی از عمده ترین تخلفات عرضه کنندگان کالا و خدمات است که در صورت برخورد با چنین مواردی پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان خاطرنشان کرد: صنوف خدمات رسان در سطح شهرستان سیروان آمادگی کامل دارند و کشیک های لازم برای صنوفی از جمله نانوایی مشخص خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود از20اسفند برنج و از 26 اسفند میوه در سطح بازار شهرستان عرضه گردد.

 حسینی نیا از مردم سیروان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار سطح شهرستان مراتب را به سامانه ارتباطی 124 که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود، اعلام کنند.

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان برای دومین بار، شاهد حضور وزیر صنعت معدن و تجارت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر صمت در قالب سفر هیأت دولت دو روزه خواهد بود، تاکید کرد: وزیر صمت امروز و فردا در استان حضور یافته و از طرح‌های صنعتی مهم و همچنین بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح چهار پروژه اقتصادی و تولیدی با حضور وزیر صمت کابینه سیزدهم خبر داد و ادامه داد: این کارخانه‌ها در زمینه منسوجات، باطری، طرح‌های نیروگاهی و… خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه بازدید از خط انتقال پساب شهری و شهرک صنعتی سمنان از جمله دیگر برنامه‌های وزیر صمت در استان است، ابراز کرد: شرکت در جشن احیا واحدهای راکد با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه وزیر صمت امشب در سمنان نشست با کارآفرینان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاهیان خواهد داشت، گفت: افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری فردا پنجشنبه از دیگر برنامه‌های وزیر صمت است.

کد خبر 6080568

دیگر خبرها

  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی