Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مدیرعامل شرکت گاز استان در نشستی خبری از مطالبات معوقه بیش از 150 میلیارد تومانی این شرکت از مشترکان بخش های مختلف تولیدی – صنعتی – تجاری و خانگی خبر داد.
حسین اکبر با بیان اینکه در بین مشترکان بدهکار نام برخی ادارات و دستگاه های دولتی نیز به چشم می خورد افزود : به دنبال افشای نام اشخاص حقیقی یا حقوقی نیستیم و با تعامل و ارتباطات منطقی برای دریافت و تسویه بدهی های معوق اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به صدور آنلاین قبض های گاز اشاره و خاطرنشان کرد : قبض گاز مصرفی مشترکان پیش از این با سپری کردن سه مرحله خواندن کنتور ، چاپ قبض و توزیع آن به به مشترکان تحویل داده می شد اما به گونه ای برنامه ریزی شده است که هم اینک مامور شرکت گاز این سه مرحله را در یک مرحله انجام می دهد.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در ادامه از اتصال 50 روستای 7 شهرستان استان به شبکه گاز رسانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت : برای گازرسانی به 2 هزار و 500 خانوار ساکن این روستاها 12 میلیارد تومان هزینه شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است

معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: منشاء اصلی ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی در این صنعت بوده که با اصلاح فرآیندهای مالی، جریان نقدینگی در صنعت برق رشد محسوس داشته و چالش‌های موجود در تولید و مصرف برطرف خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حمیدرضا باقری امروز در نشست «فرآیند اصلاح ساز و کارهای مالی صنعت برق» در مشهد به تبیین چالش خریدهای شرکت‌های توزیع برق از بازار عمده فروشی و همچنین وضعیت بدهکاری شرکت‌های توزیع و مطالبات نیروگاه‌ها پرداخت.

وی بیان کرد: با اصلاح فرآیند ساز و کارهای مالی در صنعت برق و با توجه به اصلاح نرخ ترانزیت توزیع و انتقال، درصدی از وصول مطالبات قبوض برق به حساب جاری شرکت‌های توزیع واریز می شود تا هزینه‌های جاری آنها را پوشش دهد.

معاون بازار برق ایران ادامه داد: بقیه وصول مطالبات از قبوض، بعد از پرداخت حقوق و عوارض دولتی و مالیات بر ارزش افزوده به حساب‌های وکالتی آنها جهت خرید برق واریز می شود تا برق مورد نیاز مشترکین در درجه اول از بورس انرژی خریداری شود، در غیر این صورت باید با قیمت‌های بازار برق از مدیریت شبکه خرید کرده و به طور هفتگی مطالبات نیروگاه‌ها تسویه شود.

وی گفت: امسال مشترکین صنعتی2 درصد و مشترکین اداری نیز بایستی دستکم پنج درصد از انرژی مورد نیاز خود را از تابلوی سبز بورس انرژی خریداری کنند، در غیر این صورت باید نسبت به احداث سامانه خورشیدی اقدام کنند.

باقری بیان کرد: در صورت عدم خرید انرژی از بورس یا عدم تامین برق از محل انرژی‌های تجدیدپذیر، هزینه‌های خرید انرژی با توجه به نرخ تابلو سبز در صورت حساب ایشان منظور خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیاردی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • قطع گاز در رشت
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیاردی ریالی در رودبار