Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: ۲۵۰ نفر برای جلوگیری از سد معبر در ارومیه فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهرداد سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به سد معبر کردن معابر عمومی توسط دست‌فروشان، اظهار داشت: ۲۵۰ نفر برای جلوگیری از سد معبر در خیابان ها تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: شهر ارومیه منطقه بندی شده و در هر منطقه یک مسئول وجود دارد که بر مناطق در نظر گرفته‌شده نظارت دارند و بیشترین نظارت در بخش‌های مرکزی شهر بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، تصریح کرد: رفع و کاهش سد معابر تماماً بر عهده شهرداری نبوده و سایر نهادها نیز در امر همکاری دارند.

وی، افزود: تعاملی با کلانتری‌های شهر ارومیه صورت گرفته و مأموران نیروی انتظامی با نیروهای شهرداری تعاملی خوب در جهت رفع سد معبر در مناطق پر رفت و آمد شهر دارند که از جمله این مناطق خیابان‌های بعثت، امام و عطایی است.

این مسئول تاکید کرد: با افراد سد معبر کننده برخورد می‌شود و نیز در بعضی از مناطق شهر برای جلوگیری از سد معابر شهر شیفت شبانه‌روزی در نظر گرفته‌شده است.

سلامتی، سامانه ارتباطی ۱۰۰۰۴۴۱۱۳۷ را برای ثبت نظرات و درخواست‌های شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت: روند رسیدگی به این صورت است که پس از ثبت درخواست همشهریان و رسیدن پیام به دست کاربر مربوطه پیگیری‌های لازم صورت می پذیرد و نتیجه توسط پیامک به اطلاع شهروندان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند