Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:23:40 GMT

نظارت بر نانوایی ها تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۵۷۲۶

نظارت بر نانوایی ها تشدید می شود

هشترود- فرماندار هشترود گفت: نظارت بر نانوایی ها تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان هشترود گفت: نانوایی ها ساماندهی شده و نظارت برآن تشدید خواهد شد.

وی بابیان این مطلب گفت : با توجه به اینکه نان مواد غذایی اصلی مردم بوده ودارای اهمیت بیشتری است لذا بایستی نانوایی ها ساماندهی شده و نظارت مستمر برآن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : توزیع عادلانه نان با قیمت مناسب در نانوایی ها باید صورت گرفته و از افزودن مواد غیر مجاز در هنگام خمیر گیری جلوگیری شود.

امینیان درادامه با اشاره به اینکه اگر مواد غیر مجاز خطرناک در تولید نان استفاده شود صدمات جبران ناپذیری برجای خواهد گذاشت، ابراز داشت: باید نظارت کافی و جدی در این زمینه ازسوی اکیپ بازرسی صورت گیرد.

فرماندار هشترود درآخر یادآورشد: باید بسترهای لازم را جهت نظارت عموم مردم برنانوایی های شهر و روستایی فراهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان اظهار کرد: گشت مشترک نظارت بر نانوایی‌ها با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

فرماندار آزادشهر در ادامه با بیان اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است، افزود: نانی که توسط واحدهای خبازی تولید و عرضه می‌شود، باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد و در تهیه آن تمامی نکات بهداشتی در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف، افزود: با تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم‌فروشی، گران‌فروشی، برخورد نامناسب با مشتری و مشکل بهداشتی داشتند، برخورد قانونی صورت گرفت و جریمه شدند.

کریمی گفت: جلسات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برای بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری آزادشهر در حال برگزاری است.

فرماندار آزادشهر در پایان با تأکید بر برخورد با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانونی، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ در رابطه با قیمت نان و سایر موارد اعلام کنند.

کد خبر 6084890

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه