Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@02:29:40 GMT

هشتمین کنگره تروما و طب رزم در آبادان آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۶۴۳۷

هشتمین کنگره تروما و طب رزم در آبادان آغاز بکار کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز بکار هشتمین کنگره طب تروما و طب رزم در محل بیمارستان صحرایی علی ابن ابیطالب(ع) آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا آموزنده، در همین خصوص گفت: آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون نیز برگزار خواهد شد و در برنامه امسال از 26 شهید، هشت پزشک شهید، هفت فرمانده شهید بهداری، شش پرستار و بهیار شهید و پنج دانشجوی شهید با حضور خانواده آنان تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از حضور جمعی از راویان جنگ در این رویداد فرهنگی خبر داد.

هشتمین کنگره علمی طب رزم و ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکترمحمدعلی رهنمون، طی دو روز، (نهم و دهم اسفندماه) در اردوگاه سردار شهید مهدی باکری خرمشهر و بیمارستان صحرایی علی بن ابیطالب آبادان برگزار می شود.

شهید بزرگوار دکتر محمد علی رهنمون در روز هفتم مرداد سال 1332 در خانواده‌ای متدین و مذهبی در شهر یزد دیده به جهان گشود. او در بیمارستانهای جبهه با جمع‌ کردن پزشکان متخصص، به سامان‌دهی اوضاع و امکانات بیمارستانی در راه کمک‌رسانی هر چه بهتر به مجروحان اقدام می کرد تا اینکه 6 اسفند 1362 در بمباران هواپیماهای دشمن در عملیات والفجر 8 و در بیمارستان صحرایی خاتم‌الانبیاء به فیض شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان

ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌ها روزانه در ساعات ۷ و سی دقیقه، ۱۵ و سی دقیقه و ۲۳ و سی دقیقه از شبکه آبادان پخش می‌شود همچنین ویژه برنامه مناظره‌های نامزد‌ها در ساعات ۱۱، ۱۸ و یک بامداد از سیمای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.  

نوبت پخش فیلم های نامزدها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود.  

در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.

انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان