Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالدین فائقی معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: فرآیند صدور مجوز برای تمام مراکز زیر مجموعه بهزیستی استان تهران مثل مهدهای کودک، مراکز توانبخشی و سایر مراکزی که برای ارائه خدمات و فعالیت به مجوز بهزیستی نیاز دارند، به این شکل است که در گام نخست، افراد باید به آدرس سایت اینترنتی بهزیستی استان تهران، در قسمت صدور مجوز مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم درخواست صدور مجوز، تمدید و تعویض مجوز به این نشانی اینترنتی http://tehran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behzisti.ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان پس از پشت سر گذاشتن مرحله تکمیل فرم درخواست صدور مجوز، فرم تایپ شده را به صورت فایل (word) ارسال کرده و متقاضی، فرم را به ایمیل معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران به آدرس پست الکترونیکی  mosharekat@behzistitehran.org.ir ایمیل کنند.

معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: فرم درخواست متقاضیان بعد از ایمیل، برای دریافت ،تایید و مجوزهای لازم به معاونت تخصصی ارجاع داده می شود که نتایج فوق حداکثر در مدت یک ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان صدور مجوز مراکز مختلف در نظر داشته باشند که نوشتن نوع فعالیت در نام مرکز برای درخواست های پروانه فعالیت الزامی است.

فائقی یادآور شد: اطلاع رسانی به متقاضیان از طریق پست الکترونیک برای معرفی به معاونت تخصصی برای حضور در جلسه مصاحبه تخصصی یا ارائه مدارک لازم آموزشی و سوابق تجربی یا معرفی ساختمان و تجهیزات مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان درخواست مجوز باید نسبت به اخذ تاییدیه از معاونت تخصصی توسط متقاضی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا مجتمع خدمات بهزیستی معرفی شده در سایت بهزیستی استان تهران نیز اقدام کنند.

معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: افراد درخواست کننده صدور مجوز باید با  مدارک خود را توسط دفاتر پیشخوان یا مجتمع خدمات بهزیستی طبق چک لیست ذکر شده در سایت بهزیستی استان تهران تکمیل کرده و پس از آن مدارک و فایل اسکن شده آن را به معاونت مشارکت های مردمی استان تهران ارسال کنند.

فائقی در پایان تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق، مدارک فرد متقاضی مجوز،  توسط دبیرخانه مراکز غیردولتی استان و طرح در کمیسیون های مربوطه بررسی می شود که در صورت تایید نهایی،  مجوز صادر می شود.

انتهای پیام/

جزئیات مراحل دریافت مجوز برای مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است