Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی شفیعی شهردار بابلسر در خصوص پخش شدن فیلم اظهاراتش در رابطه با مصدومیت پادوانی مدافع استقلال گفت: پیرو صحبت‌هایم در جشنواره گل و گیاه، باید بگویم روح ورزش، پهوانی و مودت است. صحبت‌هایی که انجام دادم صرفا در حالت شوخی و جهت تطلیف شدن فضای جلسه بود و قصد جسارت به هیچ ورزشکار یا تیم خاصی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر چنانچه مطلب بنده برای کسی سوءتفاهم ایجاد کرده، عذرخواهی می‌کنم، به خصوص از طرفداران واقعی استقلال.

به گزارش تسنیم شهردار بابلسر گفته بود شکستگی گردن پادوانی به دلیل این بود که به جایگاه پرسپولیس در بالای جدول نگاه می‌کرد. مدافع برزیلی استقلال در بازی با فولاد خوزستان از ناحیه گردن دچار شکستگی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال