Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای چندمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چند ماهه خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

فرامند هاشمی زاده معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تجمع از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در مقابل استانداری خوزستان اظهار کرد: چند روزی است که کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد به دلیل عدم پرداخت حقوقشان در مقابل استانداری خوزستان تجمع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول این مدت که کارگران در مقابل استانداری تجمع می‌کنند، جلسات مختلف و بسیار خوبی برای پیگیری مشکلات آن‌ها در استان و در مرکز برگزار شده است و مسئولان پیگیر مسایل آن‌ها هستند.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: روز گذشته نیز استاندار خوزستان در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیر حل مشکلات کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران شد و در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

هاشمی زاده بیان کرد: دولت در این بازه زمانی بیکار ننشسته و در حال چاره‌اندیشی برای حل مشکل این کارخانه است تا شاهد مرتفع شدن مشکلات باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین

ایسنا/ایلام اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین تجمع خواهند کرد.

روابط عمومی دانشگاه ایلام اعلام کرد که تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

این تجمع  زمان فردا، یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۴۰۳ ،  ساعت ۱۲ ظهر از جنب بانک تجارت به طرف مسجد الغدیر دانشگاه برگزار خواهد شد.

 سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «سیدمحمدرضا حسینی‌نیا» مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه ایلام، از اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام دعوت کرده تا در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا