Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا جعفری پور چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد:تیم ملی جوانان خود را برای بازی های جهانی که تیر ماه 97 در تایلند بر گزار می شود آماده می کند و تا شروع این رقابت ها چندین جلسه اردوی آمادگی نیز در شهرهای مختلف از جمله شیراز در خرداد ماه 97 برگزار می شود.
وی اضافه کرد : هم اینک 40 بازیکن از استان های مختلف در اردوی آمادگی حضور دارند و در نظر داریم در رقابت های سوپر لیگ سپک تاکرا نیز بهترین ها را به اردو دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپپتان سابق تیم ملی سپک تاکرا بیان کرد: هدف از تشکیل تیم ملی جوانان پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان است که در سال های گذشته این امر مغفول مانده بود.
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های پیش رو تشکیل یک تیم ملی قوی برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است تا در این رقابت ها بتوانیم شایستگی های بیشتر ورزشکاران ایرانی این رشته را در آسیا نشان دهیم.
جعفری پور در مورد سپک تاکرا استان فارس هم گفت: فارس در سال های گذشته در این رشته قطب کشور محسوب می شد اما چند صباحی است که این رشته پر استعداد در فارس در خواب خرگوشی به سر می برد و به دلیل عدم فعالیت، بسیاری از نخبگان این رشته در فارس به فراموشی سپرده شدند.
وی ادامه داد:برای زنده کردن این رشته دراستان فارس سید کمال پاک فطرت مدیرامورروستایی استانداری فارس واز پیشکشوتان ورزش این استان به عنوان مسئول کمیته سپک تاکرای فارس منصوب شده و این امیدواری وجود دارد تا چراغ این رشته در فارس دو باره روشن شود.
مربی تیم ملی سپک تاکرا افزود: در نخستین برنامه که برای این رشته در فارس داریم کار استعدادیابی را با همکاری هیات انجمن های ورزشی فارس شروع خواهیم کرد و بر این باوریم که می توانیم فارس را در این رشته به روزهای اوجش که چندین بازیکن ملی پوش داشت، برسانیم.
حمید جعفری پور که متولد شیراز است هشت مدال رنگارنگ رشته سپک تاکرا در جهان و آسیا را در کارنامه دارد.
سپک تاکرا یا والیبال پایی، ورزشی است شبیه والیبال با این تفاوت که بازیکنان این تیم اجازه ندارند از دست استفاده کنند و در دوطرف تور، توپ را با پا به سمت زمین حریف ارسال می کنند.
7368 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان