Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از اسلام آباد به نقل از روزنامه هاي پاکستان ،  «شهباز شريف» سروزير ايالت پنجاب پاکستان قرار است به زودي به مسکو سفر کند. هدف از اين سفر کمک به تقويت روابط پاکستان با روسيه است.
منابع آگاه اعلام کردند دولت محلي ايالت پنجاب پاکستان کميته اي 20 نفره براي تهيه پيشنهادات و موضوع ها براي گفت و گو با مقامات روسي تشکيل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين منابع افزودند رياست اين کميته بر عهده «ملک نديم کامران» وزير دولت محلي ايالت پنجاب است.
اين کميته قرار است در زمينه کشاورزي، امنيت، توسعه مناطق صنعتي، بهداشت، آموزش و پرورش، توسعه مناطق روستايي و فناوري اطلاعات پيشنهاداتي را به سروزير ايالت پنجاب ارائه کند.
با توجه به انتخاب «شهباز شريف» به عنوان رئيس حزب مسلم ليگ شاخه نواز و افزايش تنش در روابط اسلام آباد- واشنگتن ، اين سفر مي تواند در گسترش روابط دو طرف مهم باشد.
در آغاز سال 2018، «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا در پيامي در شبکه هاي اجتماعي اعلام کرد: اقدام آمريکا در زمينه ارائه 33 ميليارد دلار به پاکستان در 15 سال اخير يک اشتباه بزرگ بود و پاکستان جز دروغ و فريب آمريکا، اقدامي انجام نداده است. پس از اين اظهارات، آمريکا کمک هاي نظامي خود به پاکستان را تعليق کرد که اين امر موجب افزايش تنش در روابط اسلام آباد و واشنگتن شد.
تلاش اخير آمريکا براي افزودن نام پاکستان به فهرست کشورهاي تحت نظارت گروه ديدبان مبارزه با پولشويي و حاميان تروريسم، بار ديگر تنش هاي بين دو کشور را تشديد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟