Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد از طریق انفاق و کمک به محرومان و مستضعفان نقش مهمی در کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به وجود آسیب‌ها و مشکلات در جامعه افزود: با توانمندسازی معیشت خانواده‌ها باید همه نهاد‌ها برای رفع این معضلات تلاش و چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی را برای همکاری و تعامل با کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و موضوع ترویج فرهنگ زکات در سطح جامعه اعلام داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر نیز در این نشست از نقش موثر اداره کل تبلیغات اسلامی در هدایت و مدیریت مبلغین در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ زکات تقدیر کرد.

لطفی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت‌های قرآنی بر آمادگی کمیته امداد برای استفاده از این ظرفیت‌ها تاکید کرد و افزود: خانواده‌های تحت پوشش ما استعداد‌های قرآنی فراوانی دارند و سیاست ما این است که مباحث قرآنی را به‌عنوان فرهنگ عمومی بین خانواده‌های تحت پوشش ترویج دهیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر رکنی رئیس اداره زکات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تضارب افکار و استفاده از تجارب اقدامی مفید و مثبت است.

در پایان این نشست، لوح تقدیر اهدائی سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور به حجت‌الاسلام سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اهداء شد.

انتهای پیام/م

همه نهادها برای بهبود معیشت خانواده‌ها تلاش کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد

رئیس سازمان شیلات ایران از اجرایی‌شدن شهر مولد در سواحل خبر داد و گفت: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در این آیین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر