Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت کانون بازنشستگان سپاه سردشت دومین محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان سردشت در حسینیه شهید صفرزاده این شهر برگزار شد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سردشت، همایش انس و مودت با پیشمرگان مسلمان کرد در سردشت به همت کانون بازنشستگان سپاه سردشت در حسینیه شهید صفرزاده این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فرمانده سپاه سردشت در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سال‌های ایثار و حماسه گفت: بازنشستگان پشتوانه این نظام هستند و ما به وجود تک‌تک این عزیزان افتخار می‌کنیم.

سردار موسی مرادی افزود: وجود با برکت پیشکسوتان قوت قلبی است که به ما روحیه می‌دهد و تجلیل از آنان، تکریم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

وی بابیان اینکه پیشمرگان مسلمان کرد بازنشسته امروز، پاسدارانی هستند که درصحنه‌های جنگ شجاعانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران جنگیدند و از حضور دشمن در خاک این مرز و بوم جلوگیری کردند اظهار داشت: تجربیات این عزیزان باید به نسل جوان منتقل و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

مرادی خطاب به بارنشستگان سپاه سردشت عنوان کرد: ما مدیون شما هستیم و همه مردم و مسئولین باید قدردان زحمات شما باشند و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به شما عزیزان را در این استان به ما عنایت کند.

مدیر اشراف کانون بازنشستگان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: پاسداران و پیشمرگان مسلمان کرد که در لحظات سخت انقلاب، با ایثار و فداکاری خود در صحنه حاضر بودند، اکنون با نائل شدن به درجه بازنشستگی سپاه پاسداران جدا نمی‌شوند.

سرهنگ محمد اسدپور بابیان اینکه در سال جاری برای 12 هزار نفر بازنشسته برنامه فرهنگی اجرا شده افزود: همایش انس و مودت با بازنشستگان در هر سال 2 بار برگزار می‌شود که تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری، زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا، تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس، دیدار با یاران، هم‌سنگران و پیشکسوتان، بصیرت افزایی و رفع مشکلات و مسائل آنان به‌صورت حضوری از اهداف مهم برگزاری این همایش‌ها است.

در پایان از همه بازنشستگان حاضر در همایش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

R41361/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهادهای استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالابردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089723 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی