Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی روز چهارشنبه در اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسرافزود: برغم محدودیت های مالی خوشبختانه اقدامات بسیار ارزشمندی در استان مازندران صورت گرفته است.
وی گفت: دولت تنها برای حل مشکل گاز در استان مازندران در سالجاری مبلغ هشت هزار میلیارد ریال هزینه کرده و همچنین برای محورهای هراز ، آزاد راه تهران - شمال و فیروزکوه نیز هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : مابقی مبلغ فوق در دیگر طرحهای عمرانی استان هزینه شده است.
استاندار مازندران اظهارداشت: سهم مازندران از بودجه 370 هزار میلیارد تومانی کشور در سالجاری یک هزار و 600 میلیارد تومان می باشد که این رقم برای استان مازندران کافی نیست.
وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم زیرساخت های استان را بدرستی فراهم کنیم نیاز به اعتبار 50 هزار میلیارد ریالی داریم.
اسلامی بیان داشت: برغم خدمات خوب صورت گرفته امروز در حوزه حمل و نقل با مشکل مواجه می باشیم و در حوزه آب و فاضلاب 30 درصد نسبت به استان های دیگر دچار عقب ماندگی هستیم که باید با تعامل و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها به عمران و آبادانی مازندران بپردازیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه در یک رویه ناصواب در این استان برخی از ادارات دولتی برعلیه یکدیگر به دستگاه قضا شکایت کردند که این امر به هیچ عنوان زیبنده نیست و این یک اتفاق نادر است.
استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دغدغه های برنجکاران را به خوبی می دانیم و براساس توافق هایی که با دولت صورت گرفته است مقرر شده بود که در گیلان و مازندران 200 هزار تن برنج خریداری شود اما متاسفانه سه هزار تن واگذار شده است و دلالان مانع از تحقق این امر شدند.
اسلامی بیان کرد: دولت در 240 مورد اختیارات خود را به استانداران تفویض کرده که استاندار این اختیار را به فرمانداران واگذار کردند.
اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران امروز با موضوع 'نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، فضای مجازی( فرصت ها و چالش ها)'در اردوگاه شهید عظیمی بابلسربرگزار شد.
7343/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد