Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه رضوان حکیم زاده معاون وزیرآموزش وپرورش گفت: فرهنگیان سرپلذهاب بااینکه خودزلزله زده بودند، اما تلاش بسیاری را متحمل شدند ودر مدت زمان بسیارکوتاهی توانستند مدارس را بازگشایی کنند.
وی بابیان اینکه زحمات فرهنگیان قابل تقدیراست افزود: فرهنگیان شهرستان علاوه براینکه دانش آموزان را به مدارس بازگرداندند توانستند آن‌ها را به زندگی هم برگردانند که این امر بسیارقابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیرآموزش وپرورش بااشاره به تلاش‌های صورت گرفته درزمینه بازسازی مدارس تصریح کرد: بسیاری ازمدارس ازنوع تعمیری بوده که کار مرمت آن‌ها به اتمام رسیده و دربحث مدارس تخریبی نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و انشا الله در آینده‌ای نزدیک آن‌ها هم به چرخه مدارس فعال بازخواهند گشت.
حکیم زاده ادامه داد: قرارداد ساخت ۱۲ باب واحد آموزشی منعقد شده و ماامیدواریم تا اول مهر سال ۹۷ کار ساخت آن‌ها اتمام یافته و برای سال جدید تحصیلی به بهره برداری برسد.
وی همچنین در پایان افزود: رویکرد وزارتخانه درخصوص ارزش دادن به کارفرهنگیان درنظر گرفتن امتیازاتی برای آن‌ها با یک برنامه ریزی جدید وبازنگری در برگه‌های امتیازبندی درحال تغییر است تا انشاالله بخشی اززحمات فرهنگیان مورد تقدیر قرارگیرد.
معاون وزیر آموزش وپرورش باسفر به شهرستان زلزله زده سرپلذهاب پس از شرکت درجلسه اداری آموزش وپرورش دربرخی از مدارس ابتدایی شهرستان حضوریافته وبادانش آموزان دیداروگفتگوکرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند