Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:59:08 GMT

اختصاص یک دستگاه ازون تراپی به بیمارستان دیر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۰۱۲۸

اختصاص یک دستگاه ازون تراپی به بیمارستان دیر

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از اختصاص یک دستگاه ازون تراپی به بیمارستان 57 تخت خواتبی امام هادی (ع) شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد آخوندی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: دستگاه اوزن تراپی، اوزن مورد استفاده بلحاظ خصوصیت باکتری کشی و بازدارنده رشد ویروسی خودف به عنوان صد عفونی کننده زخم ها و در معالجه بیماری های باکتری و فارچی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دستگاه‌ با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال خریداری و به بیمارستان شهرستان دیر اختصاص داده شده است.

آخوندی افزود: با راه اندازی این دستگاه در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر از روش های نوین و پیشرفته جهت درمان زخم های عفونی استفاده می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: این دستگاه زخم های عفونی را در معرض این گاز قرار می دهد و باعث بهبود زخمهای عفونی می شود.

آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: با نصب این دستگاه در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر بیماران می‌توانند از تمامی خدمات این دستگاه بهره‌مند شوند و پس از طی کردن دوره‌ درمان به بهبودی کامل دست یابند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد