Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- معاون هماهنگي امور عمراني استانداري کرمانشاه روز چهارشنبه در مراسمي با حضور استاندار در سرسراي تدبير استانداري معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مجتبي نيک کردار پس از چهار سال و 9 ماه با صندلي معاونت عمراني استانداري کرمانشاه خداحافظي کرد و مهرداد سالاري جاي او را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلسه تقدير و معارفه معاونان عمراني سابق و جديد استانداري کرمانشاه چهارشنبه 9 اسفند با حضور هوشنگ بازوند، استاندار، مديران و کارکنان حوزه عمراني استانداري برگزار شد.
بازوند در اين مراسم از خدمات مجتبي نيک کردار تجليل و مهرداد سالاري را به عنوان معاون عمراني استانداري معرفي کرد.
نيک کردار از خرداد سال 93 معاون عمراني استانداري کرمانشاه بود.
حکم انتصاب مهرداد سالاري را عبدالرضا رحماني فضلي، وزير کشور روز گذشته امضا کرد.
رحماني فضلي در حکم خود آورده است: ايجاد هماهنگي در زمينه هاي فني و عمراني، نظارت بر تهيه و تصويب طرح هاي توسعه و عمران شهري و روستائي، تشخيص نيازمندي هاي عمراني و تعيين اولويت ها، نظارت بر اجراي طرح هاي عمراني دستگاه هاي استاني و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراري تعامل لازم با مديران محترم دستگاه ها و شوراهاي اسلامي شهرها و روستا در جهت پيشبرد پروژه هاي عمراني و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوي شهرسازي و معماري اسلامي و ارائه منظم گزارش عملکرد و پيشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظايفي است که انتظار دارد در چارچوب قوانين و مقررات جاري و اسناد فرادست و در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد و با بهره گيري از استعدادها و تجارب نيروهاي لايق و متخصص بدان اهتمام نماييد.
سالاري داراي مدرک فوق ليسانس معماري از دانشگاه شهيد بهشتي تهران است و پيش از اين رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان کرمانشاه، شهردار کرمانشاه، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان و رئيس اتاق بازرگاني کرمانشاه بوده است.
استان 2 ميليون نفري کرمانشاه با وسعت حدود 25 هزار کيلومتر مربع، 1.5 درصد از مساحت کل کشور (هفدهمين استان) را به خود اختصاص داده و شامل 14 شهرستان، 31 بخش، 32 شهر، 86 دهستان است.
7444/3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع آبگیری سد قشلاق صحنه

غلامرضا شهبازی، فرماندار صحنه گفت : صحنه یکی از شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه در ۵۵ کیلومتری از مرکز استان واقع شده که دارای دو بخش مرکز و دینور است.

وی صحنه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در حوزه صنعت و کشاوری معرفی کرد و گفت: صحنه بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده و بیش از ۳۵ درصد محصولات باغی استان را تأمین می‌کند.

فرماندار صحنه با اشاره به آب و هوای متبوع و دلپذیر این شهرستان، تصریح کرد: صحنه به واسطه دارا بودن چشمه‌سار‌ها و سراب‌های زیبا یکی از شهرستان‌های منحصربه‌فرد است که همواره پذیرای مهمانی از استان و خارج از استان است.

وی در خصوص مشکلات سد قشلاق صحنه، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث سد قشلاق صحنه به‌عنوان مگاپروژه عمرانی در سطح استان در راستای طرح اقتصادی توسعه و رونق کشاورزی توسط آب منطقه‌ای سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی شد.

شهبازی تصریح کرد: روستا‌های اسلام آباد و قشلاق در کاسه سد واقع شده که آب منطقه‌ای در ارزیابی اراضی کشاورزی و املاک واقع در این مناطق اقداماتی داشته و حدود ۸۰ هکتار از ۳۳۰ هکتار آن تملک و به نام دولت سند زده، اما در سال ۹۴ اداره اوقاف اعلام کرد املاک این چند روستا وقف خاص است.

وی ادامه داد: همین موضوع دوگانگی را برای آب‌منطقه‌ای به وجود آورده، علی‌رغم اینکه این پروژه عمرانی حدود بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید آبگیری شود به واسطه مشکل اوقافی همین طور مسکوت مانده و مردم از نعمت بزرگ این سد متنعم نشده‌اند.

فرماندار صحنه تصریح کرد: اخیرا جلسه‌ای به منظور پیگیری مشکلات و مرتفع کردن موانع آبگیری سد قشلاق صحنه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده منتخب مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات مرتبط با این موضوع در محل سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار و تصمیماتی برای رفع موانع موجود اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در نهایت مقرر شد تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه نتیجه کارشناسی اوقاف و آب منطقه‌ای به معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری ارائه شود تا به سمع و نظر مردم برسد.

شهبازی در بحث جانمایی روستا‌های اسلام آباد و قشلاق توسط بنیاد مسکن هم، گفت: اولویت با اهالی روستا‌هایی است که هم‌اکنون در روستا استقرار دارند که ۱۶۷ قطعه جانمایی شده و در صورت تعداد بیشتر، بنیاد مسکن زمین را تأمین می‌کند.

وی درخصوص شهرک صنعتی شهرستان صحنه، گفت: شهرک صنعتی آب‌باریک یکی از شهرک‌های صنعتی پویا و فعال استان است که واحد‌های اقتصادی بزرگی همچون ایران خودرو، ذوب‌آهن نورد شهدای کرمانشاه و... در آن استقرار دارند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان