Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، یکی از علت‌های این تفاوت قیمت، می‌تواند امکانات اضافه‌ای باشد که یک یخچال فریزر دارد و قیمت آن را طبعا بالا می‌برد. شرکت‌های سازنده‌ یخچال، سعی می‌کنند که بیشترین فناوری‌ها را در مدل‌های رده‌بالا مثل یخچال‌های ساید-بای-ساید و در فرانسوی بگنجانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع یکی از دلایل اصلی اختلاف قیمت بین این نوع یخچال‌ها با مدل‌های دیگر است.

در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین امکانات یخچال‌ها اشاره می‌کنیم که بهتر است هنگام خرید این لوازم‌خانگی، در نظر داشته باشید و برای بررسی بیشتر این امکانات و تجربه یک خرید اینترنتی خوب، فروشگاه اینترنتی زنبیل بهترین مرجع است.

آب سردکن

آب سرد کن معمولا روی یکی از درهای یخچال یا فریزر تعبیه شده، آب سرد و همچنین یخ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ البته وجود این وسیله، معایبی هم دارد که برای مثال می‌توان به کاهش فضای قابل استفاده‌ فریزر یا یخچال و افزایش مصرف انرژی آن اشاره کرد. آب سردکن‌ها دو مدل دارند، در نوع اول مخزن آب در یخچال باید به‌صورت دستی پر شود و پس از سردشدن در دمای یخچال با فشردن اهرم یا دکمه‌ سمت بیرونی در، آب سرد در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. اما نوع دوم در ساید-بای-سایدها مثل ساید دوو که آب‌ سردکن و یخ‌سازشان روی در فریزر نصب شده‌اند، باید به شیر آب شهری متصل شوند.

نمایشگر و آلارم

قرار گرفتن نمایشگر دیجیتالی روی بدنه نه تنها جلوه بهتری به یخچال فریزر می‌دهد بلکه با یک نگاه به آن می‌توانید هر نوع اشکالی در سیستم خنک‌کنندگی یا موتور را تشخیص دهید. نمایشگرهای LED نسبت به نمایشگرهای LCD تفاوت چندانی در ظاهر ندارند، اما قیمتشان بالاتر است.

محفظه صفر درجه و بار خانگی

این امکانات تقریبا از امکانات اضافه و غیرضروری به حساب می‌آید. هر چند، بار خانگی کمک می‌کند تا طول عمر یخچال بالاتر برود، اما محفظه صفر درجه تنها برای مواد غذایی تازه کاربرد دارد. اگر عادت به خرید روزانه دارید حتما به داشتن محفظه صفر درجه در مدل انتخابی‌تان دقت کنید.

در شیشه‌ای

در یخچال‌هایی که به این قابلیت مجهز شده‌اند، در اصلی دارای یک درپوش دیگر نیز هست و به این ترتیب دسترسی به مخزنی ایجاد می‌شود که معمولا با بطری نوشیدنی‌های دم‌دستی، سس‌ها و آبمیوه‌ها پر شده؛ به ‌این ‌ترتیب برای استفاده از آن‌ها، لزومی به باز کردن کامل در یخچال نیست. این کار می‌تواند باعث کاهش مصرف انرژی یخچال و در درازمدت، باعث کاهش هزینه‌ برق شود. این طراحی بیشتر در دستگاه‌های در فرانسوی یا ساید-بای-ساید به‌کار گرفته می‌شود.

محفظه‌ ویژه با امکان تنظیم دما

برخی از یخچال‌ها، قابلیت تنظیم دما دارند. برای مثال می‌توانید دمای یک محفظه را پایین‌تر از بقیه‌ یخچال تنظیم کنید تا برای نگهداری گوشت و ماهی، بهتر باشد. برای خرید بهترین یخچال فریزرها از برندهای برتر می‌توانید به زنبیل مراجعه کنید و قیمت یخچال‌های مختلف مثل قیمت سایدال‌جی، ساید بوش و مدل‌های دیگر را با هم مقایسه کنید، کالای مورد نظرتان را با بهترین قیمت و گارانتی به صورت فوری تحویل بگیرید.

انتهای پیام

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب را حذف کرد

حسن کی‌پور، درباره ساماندهی رشته های این دانشگاه گفت: تعدادی رشته های جدید راه اندازی شده و بیش از ۱۰۰ رشته درسی بدون داوطلب حذف شده است.

وی با بیان اینکه تمام رشته ها باید پیوست شغلی داشته باشند تا بتوانیم آن رشته ها راه اندازی کنیم افزود: مراکز و واحدهای دانشگاه فنی و حرفه ای برای راه اندازی رشته های جدید علاوه براینکه باید دانشجوی هنرستانی و فضای آموزشی و هیئت علمی به اندازه کافی داشته باشند باید رشته ای را که تقاضا می کنند دارای پیوست شغلی باشد. همچنین باید از امکانات کارگاهی هم برخوردار باشند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مهمترین چالش در بحث آموزش مهارتی را بروزرسانی امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی عنوان کرد و گفت: امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی باید جدید شود و دانشگاه در این زمینه کمی دچار مشکل است ولی تمام عوامل دانشگاه فنی و حرفه ای با همه امکانات تلاش بی وقفه ای دارند تا این بار سنگین را به جلو ببرند.

وی درباره اینکه چه تعداد کمبود هیئت علمی و کارمند در دانشگاه فنی و حرفه ای وجود دارد گفت: در حال حاضر حداقل یک هزار عضو هیئت علمی نیاز داریم، برنامه دانشگاه این است که یک تعدادی از این استادان را از دانشگاه پیام نور و دانشگاه های دیگر که داوطلب می شوند تامین کند چون مشکل استخدام ندارند و می توانیم جابه جا کنیم و به دنبال مجوز استخدام عضو هیئت علمی نیز هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گشت و گذار در سرزمین انبه‌های ترش | یخچال کله قندی ۲۷۰ساله در حوالی پایتخت
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب را حذف کرد
  • در غرب فقط یک خط قرمز وجود دارد و آن اسرائیل است
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟