Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد، بارش شدید باران سبب جاری شدن سیل و جمع شدن آب به صورت دریاچه در منطقه قصرشیرین و سرپل‌ذهاب شد.

وقوع سیل و رعدو برق شدید در منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اوضاع مردم چادرنشین و بی‌سرپناه این منطقه را وخیم‌تر کرده است، اما هنوز مسؤولان در غفلت و بی‌تدبیری فرو رفته و فقط نظاره‌گر هستند.

آبگرفتگی و سیلاب در مناطق زلزله زده

طبق اطلاع‌رسانی برخی از مردم مناطق سرپل‌ذهاب و قصرشیرین، در حال‌ حاضر بسیاری از شهروندان حتی وسایل ابتدای گرمایشی ندارند و تا کمر در سیلاب هستند و وسایل اندکی که داشتند نیز خیس شده یا شدت سیل و بارندگی آن‌ها را با خود برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خطر وقوع سیل در ۷ استان کشور

بازدید در مناطق زلزله‌زده حاکی از شدت بارندگی و عدم رسیدگی مسؤولان اجرایی به وضعیت مردم در این شهرستان‌های آسیب دیده است و سرگردان در حال یافتن سرپناه و نجات جان خود هستند.

مردم چادرنشین مناطق زلزله زده

ماه‌ها است از زلزله 7.3 ریشتری آبان‌ماه امسال در منطقه ازگله گذشته، اما کمبود ابتدایی‌ترین امکانات در شهرستان‌های استان کرمانشاه حس می‌شود به نحوی که حتی چادرنشینان با اینکه بارها از مسؤولان درخواست کانکس دادند اکنون تعدادی اندکی از آن‌ها نیز از این امکانات بهره چندانی ندارند و نسبت به وضع موجود معترض و پریشان هستند.

گفتنی‌ است، براساس گزارش‌های پیاپی اداره‌کل هواشناسی استان احتمال وقوع آبگرفتگی معابر، سیلاب و تگرگ در مناطق زلزله‌زده بارها هشدار داده شده است، اما آنچه اکنون مشاهده می‌شود بی‌برنامگی در ساماندهی مردم در مناطق سرپل‌دهاب‌، ثلاث‌باباجانی، قصرشیرین، جوانرود و دیگر مناطقی است که براثر حادثه اخیر بخش‌های از آن دچار آسیب شده و نیاز به رسیدگی هرچه سریع‌تر دارند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • وقوع زلزله در این استان
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»