Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@14:03:48 GMT

تجربه بازیگری پسر خسرو شکیبایی در «مشمشه»

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۰۴۲۵

تجربه بازیگری پسر خسرو شکیبایی در «مشمشه»

فرهنگ > سینما - فیلمبرداری فیلم «مِشمِشه» با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی علی یاور پس از پشت سر گذاشتن پیش تولیدی یک ماهه با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین به تازگی در شمال کشور و در شهر لاهیجان مقابل دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر قرار بود فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام شود و حتی توافق‌هایی با حمید گودرزی و میترا حجار برای حضور در این فیلم شده بود که در نهایت با تغییر لوکیشن، گروه بازیگران پروژه نیز دچار تغییراتی شد.

پوریا شکیبایی در اولين حضور خود در یک فیلم بلند، نقش کاملا متفاوتی را نیز برعهده گرفته است. این بازیگر در فیلم جدید شاهد احمدلو نقش یک مدير توليد جوان را بازی می‌کند که در طول توليد فیلمش با اتفاقات مختلف و جالبی مواجه می‌شود.

سحر صباغ سرشت بازیگر و تهیه کننده سینما یکی دیگر از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارد.

به جز شکیبایی و صباغ‌سرشت، حسن رضایی، بابک نوری، محسن دلیخون، احمد یاوری شاد، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، احسان بابازاده، مهران آتش زای و رعنا چشم آذر هم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری این فیلم تا اوایل سال آینده به طول می‌انجامد.

«مِشمِشه» یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می‌کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می‌کند... .

احمدلو در کارنامه خود ساخت فیلم‌های سینمایی «موش»، «اگه می‌تونی منو بگیر» و «چند می‌گیری گریه کنی» را دارد.

58244

کلید واژه‌ها : بازیگران سینما و تلویزیون ایران - کارگردانان سینمای ایران - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟

به گزارش خبرآنلاین، این مطالعه نشان می‌دهد که از میان تکانه‌های تحریمی و تکانه‌های پولی، تحریم‌ها اثر بیشتر و طولانی‌مدت‌تری بر افزایش تورم در اقتصاد ایران دارند.

دنیای اقتصاد نوشت:احمدرضا جلالی نائینی، اقتصاددان، در ارائه آخرین مطالعه خود بر این نکته تاکید کرد که با وجود غالب بودن اثر تحریم و نرخ ارز، در بلندمدت عامل پولی تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است و نباید از آن غافل شد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد که تورم در اقتصاد ایران، پس از نوسانات نرخ ارز، به ترتیب تحت تاثیر انتظارات تورمی و رشد پول قرار دارد.

به عقیده این استاد دانشگاه، با توجه به اثرگذاری تکانه خارجی بر کاهش ارزش ریال و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، سیاست‌گذار پولی با بده‌-بستان میان رکود و تورم مواجه می‌شود و با پاسخ به این نیاز، متغیرهای پولی نظیر پایه پولی را افزایش می‌دهد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901212

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • بازیگران سریال تورم
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است