Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره دو اظهار داشت: اکثر موانع و مشکلات موجود در شهرک های صنعتی با هماهنگی دستگاه های ذی ربط رفع شده و واحدهای راکد به خط تولید باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری جلسات ستاد تسهیل در واحدهای صنعتی و تولیدی را یادآور شد و افزود: به منظور رفع موانع و بررسی مشکلات با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های متولی صنعت و تولید، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در دفتر واحدهای تولیدی برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه کارگاه ها و واحدهای تولیدی باید با افزایش ظرفیت تولید و نیروی انسانی به کار خود ادامه دهند افزود: در شهرک های صنعتی استان تمام زیرساخت ها مهیا شده و بانک های عامل از جمله بانک توسعه و تعاون از ارایه تسهیلات قانونی ابایی نداشته باشند.

حسین زاده افزود: واحدهای دارای مشکل با ارایه طرح توجیهی جهت اخذ تسهیلات برای اشتغال پایدار و افزایش کیفیت و کمیت تولیدات خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با تمام توان از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال حمایت می کند و سرمایه گذاران باید از این فرصت استثنایی که در قالب اشتغال پایدار فراگیر، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار صنعتگران می گذارد، استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل برگزاری جلسات ستاد تسهیل را در واحدهای تولیدی اثرگذار دانست و افزود: در این جلسات تولیدکنندگان، نمایندگان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی با بررسی موانع به نتیجه مطلوبی می رسند و این روال تا رونق اقتصادی و تولید بیشتر ادامه می یابد.

حسین زاده نیروی انسانی متعهد و دلسوز را عامل اصلی توسعه دانست و افزود: استان اردبیل دارای پتانسیل غنی نیروی انسانی، منابع معدنی، طبیعت بکر گردشگری و واحدهای تولیدی و... با زیرساخت های اساسی است و با تدبیر و برنامه ریزی شاهد رونق کار و اشتغال در استان خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی استاندار اردبیل،معاونان ایشان و عوامل مرتبط در حوزه اشتغال در سال ۹۷ شاهد ایجاد ۲۰هزار شغل برای جوانان جویای کار خواهیم بود و این خواسته با تلاش جهادی امکانپذیر است.

وی گفت: هدف و تلاش ما در شهرک های صنعتی افزایش راندمان تولید واحدهای فعال و باز گرداندن واحدهای نیمه فعال و راکد به خط تولید است.

انتهای پیام/ح

ایجاد 20 هزار شغل برای جوانان در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل استان مرکزی اظهار کرد: واحدهای تولیدی باید بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود، در حوزه محیط زیست و به‌ویژه در حوزه آب، تعامل و هم افزایی لازم را در خصوص بازچرخانی پساب داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به محیط زیست در توسعه صنعتی، گفت: چنانچه به دنبال توسعه پایدار هستیم باید ابتدا به حفظ محیط زیست توجه ویژه داشته باشیم.

علی آبادی شهر اراک را یکی از شهرهای استراتژیک کشور عنوان کرد و افزود: مردم اراک در دوران دفاع مقدس هم ثابت کردند پشتیبان کشور هستند از این رو تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به کار گرفته می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوای شهر اراک نیازمند مساعدت صنایع است، گفت: برای شهر اراک باید ۲ اقدام بزرگ، نخست تلاش برای از بین بردن منابع آلودگی و سپس عدم توسعه صنایع آلاینده با محوریت واحدهای تولیدی مدنظر ویژه قرار گیرد.

بررسی طرح‌های توسعه برخی واحدهای صنعتی، تأمین مواد اولیه، مسائل گمرکی، محیط زیست و منابع طبیعی، ضمانت‌های بانکی، امهال تسهیلات و بحث سرمایه در گردش بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود که وزیر صمت دستوراتی در جهت رفع موانع و حل مشکلات این واحدها و پیگیری موضوعات در ستاد ملی صادر کرد.

کد خبر 6099011

دیگر خبرها

  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید