Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@08:28:10 GMT

تحولات مهمی در حوزه IT شركت اتفاق افتاده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۱۴۰۷

تحولات مهمی در حوزه IT شركت اتفاق افتاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در جلسه ای که با مشاور محترم وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار شد، با اشاره به این موضوع اظهار کرد: راه اندازی ویدئو کنفرانس در امورها و ادارات شرکت، پیاده سازی Share point ، مجازی سازی سرورها، استقرار اتوماسیون اداری تحت وب، پیاده سازی BI ، ایجاد آرشیوه الکترونیک مشترکین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از فعالیت هایی هستند که تا کنون در حوزه IT شرکت انجام گرفته و برای سال آینده نیز برنامه های متعددی در اولویت کاری ما قرار دارند.

وی افزود: در حوزه هوشمندسازی شبکه تا کنون 300 نقطه، هوشمندسازی شده اند و در حال حاضر ظرفیت نرم افزار مربوط به این بخش کامل شده و نیازمند ارتقا می باشد که این امر نیز نیاز به تأمین اعتبار دارد.

کاظمی گفت: شرکت در حوزه کاهش تلفات، پیک سایی و انرژی های تجدید پذیر عملکرد قابل قبولی داشته است و موفق شده آمار تلفات را به کمتر از 9درصد برساند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تأکید کرد: موظف کردن ارگان ها به تأمین 20 درصد از برق خود، توسط انرژِی های تجدیدپذیر نیز  نیازمند تأمین اعتبار و تجهیزات است که امیدواریم در سال آینده این مشکل نیز حل شود.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه شرکت توانیر تا شهریور سال 97 در حوزه تحت پوشش شرکت، 55 ارگان باید 20 درصد مصرف برق را به انرژی تجدیدپذیر تبدیل کنند که این موضوع نیاز به اعتبار هزار و 300 میلیارد ريالی دارد و دستگاه های اجرایی می بایست از منابع داخلی شان تامین منابع نمایند.

عادل کاظمی گفت: متوسط نصب انشعاب  در شرکت تا 4 روز کاهش یافته بود اما در ماه های اخیر به دلیل نبود کنتور این متوسط دوباره به 7 روز رسیده است و امیدواریم با رفع مشکل عرضه کنتورها، بتوانیم شاخص متوسط نصب انشعاب را در سطح 4 روز حفظ نماییم.

هوشنگ فلاحتیان، مشاور وزیر نیرو درامور برق و انرژی با حضور در جمع مدیران و معاونان شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از مرکز دیسپاچینگ این شرکت نیز بازدید کرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند

علی نقوی مدیر عامل بورس انرژی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با اهمیت بحث گواهی صرفه‌جویی گفت: همه می‌دانیم در کشور ما برای حوزه انرژی با چند مشکل از جمله بیش مصرفی و مصرف بالاتر از استاندارد در صنعت و خانوار برای انواع حامل‌های انرژی مواجه هستیم که برای مدیریت و کاهش این موارد در دنیا روش‌های مختلفی به کار می‌رود یکی از این روش‌ها استفاده از ابزار‌هایی است که مشارکت خود مصرف کننده را در پی دارد یا مشوق‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرد که در ایران این موضوع در چارچوب بازار بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست مطرح شده است که با توجه به پذیرش گواهی‌های صرفه جویی برق و گاز توسط هیئت پذیرش بورس انرژی ایران، امیدواریم شرکت توانیر و شرکت ملی گاز ایران بزودی شاهد آغاز معاملات آن باشیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اتفاقی که رخ می‌دهد این است که صرفه‌جویی قیمت پیدا می‌کند و در بازار میزان صرفه‌جویی قابل معامله می‌شود و اگر بازار شکل و عمق خوبی بگیرد انگیزه لازم میان سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد کرد.

 نقوی می‌گوید: پس با این گواهی، صرفه‌جویی بها پیدا می‌کند و سرمایه‌گذاران می‌توانند میزان صرفه‌جویی را در یک بازار شفاف رقابتی به فروش برسانند و اگر این بازار بتواند جذابیت خاص خود را داشته باشد می‌تواند انگیزه بیشتری را برای سرمایه‌گذاران جهت صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری در این حوزه ایجاد کند.

او افزود: البته که چالش‌هایی مانند دولتی بودن، قیمت‌های متنوع در بخش‌های مختلف انرژی هم در این زمینه مطرح می‌شود که این مسئله سبب شده این بازار با تاخیری شکل بگیرید.

مدیر عامل بورس انرژی گفت: گواهی صرفه‌جویی جویی در حوزه تمام حامل‌های انرژی قابلیت استفاده دارد و مقرارت آن موجود است و به شکل صریح در آیین‌نامه اجرایی بازار بهینه سازی مصرف انرژی و سوخت بحث گواهی صرفه جویی برق و گاز به عنوان دو عامل انرژی مهم دیده شده خوشبختانه در برنامه هفتم هم احکام خوبی برای توسعه این بازار در نظر گرفته شده است. مطالعاتی را در خصوص بنزین و گازوئیل با نهاد‌های مسئول مطرح کردیم و این آمادگی وجود دارد که در حوزه سایر حامل‌های انرژی هم از این گواهی استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • امروز با حافظ: کس نیست که افتادهٔ آن زلفِ دوتا نیست
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • جزییاتی از واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • اتفاق ویژه در سفر رئیسی به پاکستان
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • تحقق جهش تولید صنایع دستی با حمایت از بخش خصوصی