Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:24:29 GMT

17 اسفندماه عضویت در کتابخانه رایگان است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۱۵۱۹

17 اسفندماه عضویت در کتابخانه رایگان است

به گزارش   گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های  استان کرمانشاه، در جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: عضویت در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در روز 17 اسفند ماه بمناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور رایگان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاقمندان می توانند در این روز با حضور در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با در دست داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و یک قطعه عکس به صورت رایگان و فقط با پرداخت(500 تومان هزینه صدورو پرس کارت) به عضویت کتابخانه در آیند.

وی در ادامه  بیان کرد: طرح کتابخانه‌گردی امسال برای اولین بار روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در کتابخانه های عمومی حاج حسینعلی خان زنگنه اسلام آباد غرب، امام خمینی (ره) جوانرود، وحدت پاوه، امام صادق(ع) کرند غرب، سیدطاهر هاشمی روانسر، رسالت سرپلذهاب، علامه مجلسی سنقر و کلیایی، ابن سینا صحنه، دهخدا قصرشیرین، امیرکبیر کرمانشاه، شهید عراقی کنگاور، سهروردی گیلانغرب، شهدای محراب هرسین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است