Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@03:20:53 GMT

آغاز ثبت نام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۱۰ اسفند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۱۵۶۷

به گزارش ایکنا از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در این مسجد شریف، گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آیین اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۱۰ اسفند آغاز می شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی رسمی این مسجد مراجعه کنند.
 وی تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران برای آیین اعتکاف امسال ۹۰۰ نفر از خواهران و ۹۰۰ نفر از برادران معتکف را پذیرش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری آیین اعتکاف در فروردین ماه سال ۹۷ در این مکان مقدس وعلاقه متقاضیان برای شرکت در این مراسم معنوی، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برنامه اعتکاف مسجد مقدس جمکران از ۱۱ فروردین ۹۷ آغاز می شود و به مدت سه روز (۱۱، ۱۲، ۱۳ فروردین) ادامه دارد.
 حسین آبادی ادامه داد: با توجه به استقبال علاقه مندان برای حضور در اعتکاف مسجد مقدس جمکران، امسال تدبیری اندیشیده شده که برای ثبت نام متقاضیان، طلاب غیرایرانی، دانشجویان و مجاورین مسجد در اولویت قرار گیرد.
 مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات خاص مقام معظم رهبری در رابطه با صحیفه سجادیه، محور برنامه های فرهنگی ای که امسال برای معتکفین جمکران در نظر گرفته شده، صحیفه سجادیه است.
 وی تاکید کرد: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام از دیگر برنامه های آیین اعتکاف امسال این مکان مقدس است که امیدواریم این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.
 گفتنی است، متقاضیان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی رسمی این مسجد به آدرس www.jamkaran.ir مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعتکاف از بیستم ماه رمضان در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسئول ستاد اعتکاف استان همدان گفت: اعتکاف امسال در سه دوره شامل ویژه عموم مردم، دانش آموزان و پدران و مادران به همراه فرزندان برگزار خواهد شد.
مهدی صلواتیان افزود: تاکنون ۱۴ مسجد در استان همدان برای برگزای مراسم اعتکاف مشخص شده اند و در هر شهرستان یک مسجد و علی آباد فرهنگیان همدان و جورقان هم یک مسجد برای اعتکاف در نظر گرفته شده است.
او همچنین گفت: ثبت نام اعتکاف همدان، از ششم تا دهم فروردین و از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در مسجد جامع همدان و در همه شهرستان‌ها در مسجد محل اعتکاف انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • ببینید| تصاویر دیده نشده از حضور هانری کربن در مسجد جمکران
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران
  • ترتیل‌خوانی قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران
  • آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران
  • آغاز اعتکاف از بیستم ماه رمضان در استان همدان
  • آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران