Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه امروز چهارشنبه در اظهاراتی مدعی شد: مداخله ایران در یمن (!) که هر روز بیشتر می شود، درستی عملیات توفان قاطعیت را تأیید می کند.

وی با انتشار مطالبی در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد: با گذشت زمان، جوانب مداخله ایران در یمن بیشتر آشکار می شود و درستی توفان قاطعیت را تأیید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکی نیست آزمایش دشوار است؛ اما این یک حق ضروری است. هدف راهبردی روشن است و آن امنیت و ثبات جزیرة العرب برای نسل های آینده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امارات در چارچوب ائتلاف عربی به هدایت عربستان نقش خود را ایفا می کند و قربانی شدن فرزندانمان برای آینده کشور و منطقه‌شان است.

وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه همچنین گفت: برای درک هدف راهبردی ائتلاف عربی به هدایت ریاض، پرونده های مهمی وجود دارد که شامل مسائل سیاسی- نظامی و امنیتی می شود، از همین رو ما از طریق یمنی با ثبات و شکوفا به هدف خود خواهیم رسید.

گفتنی است ادعای وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه در حالی علیه ایران مطرح می شود که مقامات کشورمان بارها ادعای مقامات غربی و عربی را در خصوص مداخله تهران در امور کشورهای دیگر به ویژه یمن تکذیب کرده اند.

انتهای پیام/

اظهارات ضد ایرانی انور قرقاش درباره مداخله ایران در امور یمن

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | فارس: حمله سپاه به مقر‌ احزاب مسلح کرد در اقلیم کردستان عراق واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • جنبش‌های سده‌های دوم و سوم هجری بیش‌تر تقابل ایرانی – ایرانی بود نه ایرانی - عربی
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی