Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس روز غیرت و تعصب است و بازیکنان باید بتوانند با بازی خوب خود دل هواداران را به دست بیاورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر ابراهیمی در خصوص دربی ۸۶ گفت:

دربی در تمامی کشور‌های فوتبالی وجود و در ایران نیز بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و همیشه از حساسیت خاص خودش برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این روز برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس روز غیرت و تعصب است و بازیکنان باید بتوانند با بازی خوب خود دل هواداران را به دست بیاورند.

مربی اسبق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد:

در این بازی انگیزه تیم استقلال برای برد بسیار بیشتر از پرسپولیس است چون پرسپولیس تقریبا قهرمان لیگ شده و انگیزه‌ای برای جنگیدن ندارد اما استقلال برای نایب قهرمانی می‌جنگد و حریف بسیار خطرناکی برای پرسپولیس خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد:

من نتیجه بازی را پیش بینی نمی‌کنم، اما باید اذعان کرد خط هافبک استقلال قوی‌تر از پرسپولیس است و این کار را برای شاگردان برانکو سخت‌تر می‌کند.

ابراهیمی درباره بهترین دربی‌هایی که خودش حضور داشته اظهار داشت:

آن دربی‌ که تیم ما ۶۰ دقیقه ۹ نفره بازی کرد ولی استقلال موفق به شکست ما نشد از بهترین دربی‌ های عمرم بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان