Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@20:25:22 GMT

ژسوس، الگویی برای نیمار

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۲۲۴۶

ژسوس، الگویی برای نیمار

نیمار به دلیل شکاف در استخوان متاتارس پنجم، باید به زودی زیر تیغ جراحی برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت شدید نیمار در بازی با مارسی، بدترین خبر ممکن برای باشگاه پاری سن ژرمن بود که سه شنبه آینده باید در بازی برگشت سرنوشت ساز به مصاف رئال برود. پی اس جی امید زیادی داشت تا با تکیه بر نیمار بتواند باخت ۳-۱ بازی رفت را جبران کند اما روز گذشته مشخص شد که مصدومیت نیمار شدیدتر از آنی است که تصور می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع ادعا کرده اند که نیمار، در صورت جراحی، تا سه ماه به دور از میادین خواهد ماند ولی نمونه های مشابهی وجود داشته اند که در زمانی کمتر و پس از ۶ هفته توانسته اند به شرایط بازی برسند. به طور مثال گابریل ژسوس، دوست صمیمی نیمار و ستاره منچسترسیتی، ۱۳ فوریه سال گذشته از ناحیه استخوان متاتارس پنجم پا دچار مصدومیت شد و ۶ هفته بعد به تمرینات بازگشت؛ هرچند که گواردیولا تا ۲۷ آوریل ترجیح داد از او استفاده نکند.

ژسوس برابر میدلزبور به میادین بازگشت و ۹۰ دقیقه بدون مشکل بازی کرد. نیمار، می تواند امیدوار باشد که مثل ژسوس، زودتر از تصورات به بازی ها بازگردد و سپس خود را مهیای جام جهانی کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال