Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، این نمایشگاه که با عنوان MIFB2018 و از ششم تا هشتم تیرماه سال آینده در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود، بزرگترین رویداد متمرکز غذایی و آشامیدنی شناخته می‌شود.

این نمایشگاه در دوره گذشته میزبان 550 غرفه‌دار از 45 کشور بوده و بیش از 19 هزار و 200 نفر از 50 کشور جهان از آن بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی ستاد برگزاری بزرگترین نمایشگاه غذایی و آشامیدنی کشورهای جنوب آسیا صورت گرفته، این نمایشگاه در چهار بخش تخصصی انواع مواد غذایی و نوشیدنی، انواع غذاهای دریایی و شیلات، مواد غذایی حلال و تکنولوژی‌های مرتبط با صنعت غذا برای نوزدهمین دوره برگزار می‌شود.

از آنجایی‌که مالزی دارای بزرگترین بازارهای خرده‌فروشی مواد غذایی در جهان و همچنین بزرگترین تامین کننده مواد غذایی حلال در جهان است، حضور در این رویداد می‌تواند بهترین عرصه برای ورود به بازار این کشور و دیگر کشورهای آسیای جنوب باشد.

همچنین این نمایشگاه با ایجاد برنامه‌های جانبی از جمله جلسات تجاری، بازدیدهای محلی و بین‌المللی، همکاری با مجله‌های محلی و بین‌المللی‌، همکاری تنگاتنگ با انجمن‌ها و ارگان‌ها و برنامه‌های دعوت از اعضای آنها باعث جذب بازدیدکننده متخصص خواهد شد.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاری، پاویون ملی ایران در نمایشگاه مذکور را سازماندهی خواهد کرد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه می‌توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و شماره تلفن 03132601683 تماس بگیرند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند