Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تنیس ایران نسبت به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه به جز شاهین خالدان بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم حریف بازیکنان هنگ‌کنگ باشیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی صالح سرمربی تیم ملی تنیس در گفتگوی رادیویی در مورد اینکه اگر او اعتقاد به جوانگرایی دارد چرا برای بازی تیم ملی هنگ کنگ این کار را انجام نداد، بیان کرد: زمانی که تیم ملی را تحویل گرفتم ۳۵ روز بیشتر به مسابقه باقی نمانده بود از این رو  گفتیم با کل ظرفیت خود در مسابقات شرکت کنیم و در مسابقه متوجه شدیم که بازیکنان هنگ کنگ از ما قوی تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: به جز شاهین خالدان  بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم  حریف بازیکنان هنگ کنگ باشیم.

اما اشکان شکوفی از ملی پوشان تنیس ایران نسبت به این صحبت صالح واکنش نشان داد و به ایسنا گفت: ابتدا باید بگویم که هیچ وقت ادعایی نسبت به تیم ملی نداشتم و هدفم همیشه کمک به تیم ملی بوده است و عاشق تیم ملی هستم. هر زمان وارد تیم ملی شدم با جان و دل کار کردم  و هر موقع  تیم ملی به من احتیاج داشته باشد از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

 او ادامه داد: دفعه قبل هم ۳۵-۴۰ روز تمام کارهایم را کنسل کردم و به تیم ملی  کمک کردم و هیچ وقت پول را به کشورم ترجیح ندادم در حالی که همه می دانند اگر من کارم را انجام بدهم چقدر می توانم در  تنیس پول دربیاورم.

شکوفی با اشاره به صحبت های سرمربی تیم ملی تصریح کرد: آقای صالح مصاحبه ای را انجام دادند که البته من قصد ورود نداشتم اما چون احساس کردم به شخصیت ورزشی ام توهین شده خواستم پاسخی بدهم چون واقعا ناراحت شدم. می‌خواهم بگویم ورزشکار یا خوب است یا بد. اگر من بد بودم چرا من را به تیم ملی دعوت کرد و به مسابقات برد؟ او مسئول اول تیم ملی بوده و این شرط اول سرمربیگری در تیم ملی است از این رو باید تمام مسئولیت آن را بپذیرد نه اینکه در یک برنامه رادیویی بگوید آقای X خوب و آقای Y  بد بود چون  بی احترامی به همه بازیکنان است. در هنگ کنگ همه باختیم و این حرفی که  آقای صالح زد درست نبود.

 او ادامه داد: در بازی های تیم ملی همه درگیر هستند  و بازی شخصی نیست. از این رو فکر می کنم  ایده و افکار بعضی ها  به درد تنیس امروز نمی خورد  و اجازه نمی دهم بعد از این همه زحمت کشیدن برای تیم ملی تنیس، کسی بیاید و به شخصیت ورزشی ام توهین کند. حرف آقای صالح قشنگ نبود چون تمام نفرات ازجمله من، شاهین خالدان و انوشا شاهقلی برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده ایم.  اینکه کسی بعد از این همه سابقه و زحمت کشیدن بیاید توهین کند، درست نیست.  

شکوفی با اشاره به اینکه صالح در بخشی از مصاحبه خود عنوان کرد ایران در ۲۰ سال گذشته در بازی های خارج از خانه پیروز نبوده است، تاکید کرد: این آمار کاملا اشتباه است چون در گروه دو و سه دیویس کاپ خیلی از تیم ها را خارج از خانه شکست دادیم. تاجیکستان،  امارات ، عمان و جزایر پاسیفیک نمونه ای از تیم های هستند که خارج از خانه شکستشان داده ایم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی