Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران جنس مخابرات و رسانه را يکي دانست و گفت: رسانه و مخابرات تکميل کننده يکديگرند.

سيد ضياء هاشمي روز چهارشنبه در ديدار سيد مجيد صدري مديرعامل شرکت مخابرات ايران افزود: خبرگزاري و مخابرات هم به لحاظ لفظي و هم معنايي از يک جنس هستند.
وي ايرنا را علاوه بر خبرگزاري دولت، خبرگزاري ملت هم دانست و بر ضرورت تعامل با همه دستگاه هاي اجرايي براي افزايش اعتماد به اين دستگاه ها تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل شرکت مخابرات ايران هم در اين ديدار که در محل خبرگزاري جمهوري اسلامي صورت گرفت، مخابرات ايران را يکي از بزرگترين شرکت هاي ارتباطي در کشور و منطقه دانست و گفت که اين شرکت قدمتي 70ساله دارد.
سيد مجيد صدري به فراز و نشيب هايي که اين شرکت در سال هاي اخير داشت، اشاره کرد و از تلاش براي تغيير همگام با تکنولوژي هاي روز و فضاي مجازي خبر داد.
وي با بر شمردن تاثيرگذاري خبرگزاري جمهوري اسلامي در عرصه هاي مختلف، بر ضرورت تعامل با اين رسانه به منظور انعکاس خدمات انجام شده توسط مخابرات به مردم تاکيد کرد.
صدري همچنين تعامل با دستگاه ها و سازمان هاي مختلف را رويکرد جديد شرکت مخابرات ايران در دوره جديد برشمرد و از تلاش براي برقراري ارتباط خوب با رسانه هاي تاثير گذار خبر داد.
اقتصام**2078**1597
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد