Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی تیکدری مهاجم مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص رفع مصدومیتش گفت: در یکی از بازی‌های نیم فصل اول پای راستم ضربه شدیدی خورد و همان ضربه سبب شد تا چند ماه دور از میادین باشم و خداروشکر پس از 3 ماه، به شرایط ایده‌آل دست پیدا کرده‌ام و می‌توانم در بازی با نساجی به میدان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص بازی هفته آینده مقابل نساجی مازندران گفت: بازی با نساجی همیشه برایم خاص بوده است. به نظرم باشگاه نساجی یکی از بهترین هواداران لیگ یک را در اختیار دارد و بازی جلوی این تیم واقعا برایم لذت بخش است. آمادگی کامل برای کمک به مس را دارم و در صورت صلاح‌دید کادرفنی می‌توانم به میدان بروم.

تیکدری درخصوص عدم موفقیت مس در این فصل گفت: در کرمان، امسال همه می‌خواستند تا تیم به موفقیت برسد اما برخی کم و کاستی‌ها سبب شد تا وضعیت تیم اکنون اینجای جدول باشد و داریم تاوان آن اشتباهات را می‌دهیم. امکاناتی که در اختیارمان در این فصل قرار دادند خوب بود اما مثل همیشه نبود. مشکل تیم ما آقای نخعی نبود. ایشان یکی از فنی‌ترین مربیان کنونی فوتبال ایران هستند و به نظرم ضعف در مدیریت، حرف اصلی را در عدم موفقیت مس در این فصل سبب شده است.

مهاجم مس در خاتمه خاطرنشان کرد: دلم برای گل‌زدن خیلی تنگ شده است. انگیزه بالایی برای حضور مجدد در لیگ دارم و می‌خواهم مجددا به کورس آقای گلی باز گردم. هدف اول امسال من بهترین بازیکن و پدیده شدن است و بعدش انتقال به لیگ برتر. قطعا آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم ملی است که من نیز مستثنی نیستم و امیدوارم به این هدفم برسم تا خانواده‌ام را خوشنود کنم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده

نساجی و پرسپولیس با یکدیگر دیدار کرده اند.

طرفداری | تیم های پرسپولیس و نساجی به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: نساجی - پرسپولیس تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود