Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما, مسئول برگزاری این دوره از معراج دانشجویی گفت: اين دوره با حضور 318 دانشجوي ورددي 93 در دانشگاه فرهنگيان يزد برگزار شد.
بردستانی افزود: شرکت کنندگان در اين دوره آموزشي 24 ساعته ضمن خدمت، با مباني نماز ، مهدويت و انس و قرآن آشنا شدند.
وی اشاره کرد : اين دوره همزمان با 8 استان کشور با همکاري ستاداقامه نماز ، دانشگاه فرهنگيان و بنياد مهدي موعود (عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. برگزاري دوره آموزشي معراج در يزد+تصاویر برگزاري دوره آموزشي معراج در يزد+تصاویر برگزاري دوره آموزشي معراج در يزد+تصاویر برگزاري دوره آموزشي معراج در يزد+تصاویر برگزاري دوره آموزشي معراج در يزد+تصاویر برگزاري دوره آموزشي معراج در يزد+تصاویر

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت : گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که می‌توانیم حضور پررنگ مردم را برای رونق تولید و اقتصاد کشور در آن داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان تنها در بحث مراکز اقامتی و پذیرایی بیش از ۴۷۰ مرکز با اشتغالزایی حدود ۱۵۰۰ نفر داریم که می‌توانند به تحقق این شعار کمک کنند.

معاون گردشگری استان لازمه تاثیرگذاری فعالین گردشگری در رونق تولید و اقتصاد را داشتن آموزش‌های به روز و آکادمیک در حوزه فعالیت خود عنوان کرد و گفت: در این راستا پیگیری‌هایی را از طریق وزارت میراث فرهنگی انجام دادیم و خوشبختانه توانستیم پس از چند سال اعتباراتی را به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای فعالین گردشگری استان بگیریم.

وی اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها به ارتقاء سطح کیفی فعالیت نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری استان منجر خواهد شد.

به گفته این مسئول، برگزاری این دوره‌های آموزشی آغاز شده و با آموزش به شاغلین در هتل ها، میهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه مسافرها، هتل بوتیک ها، اقامتگاه‌های سنتی و مراکز پذیرایی به مدت یک هفته ادامه پیدا خواهد کرد.

امیری با بیان اینکه در این دوره‌های آموزشی پنج سرفصل به فعالین گردشگری آموزش داده می‌شود، گفت: قوانین و مقررات بیمه و مالیات، صرفه جویی انرژی در تاسیسات گردشگری با اولویت واحد‌های اقامتی، تسهیلگری و کسب و کار‌های کوچک در گردشگری، مدیریت کیفیت خدمات واحد‌های اقامتی گردشگری و بازآموزی راهنمایان گردشگری سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها هستند.

وی یادآور شد: از آنجایی که استاندار کرمانشاه همواره روی مسئله گردشگری تاکید داشته اند، در تلاشیم با ارتقاء سطح کیفی خدمات در مراکز گردشگری استان زمینه‌ای فراهم کنیم تا این واحد‌ها نیز نقش خود را در رونق گردشگری و به تبع توسعه اقتصادی استان ایفا کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان