Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حسینی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در همایش مسئولان و رابطان این ستاد در خوی گفت: کمک به باسازی عتبات کم به دفاع از حریم اهل بیت ع و ترویج دین و دینداری در جامع است.


وی افزود: از ابتدای امسال مردم ولایت مدار استان علاوه برکم های غیر نقدی 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بصورت نقدی برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی با تقدیر از تلاشهای رابطان این ستاد در استان تصریح کرد : این رابطان بدون هیچ چشم داستی و بصورت رایان در جهت توسعه کمک های مردمی به بازسازی عتبات فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال مردم استان همچنین 100 تخته فرش ، 200 متر سنک تراورتن و 1 کیلوگرم طلا برای بازسازی عتبات اهدا کردند.

عابدی فرماندار خوی هم در این همایش با تجلیل از کک های مردم استان در کمک به بازسازی عتبات گفت : مردم دیندار و ولایی شهرستان خوی از ابتدای امسال بیش از 600 میلیون ریال بصورت نقدی به باسازی این امکن مقدس کمک کردند و بیش از 200 تن سیمان برای بازسازی عتبات عالیات هدیه کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تیم فوتسال شرکت گاز استان در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت، در خانه حریف با حساب ۱۵ بر صفر تیم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان را شکست داد.

این مسابقه روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه در‌ زنجان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار