Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار خبرگزاری تسنیم استان گلستان در نخستین جشنواه ر‌ه‌آورد سرزمین نور استان گلستان در بخش خبر مقام نخست را کسب کرد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، نخستین جشنواره ره‎آورد راهیان نور استان گلستان با معرفی 47 نفر از برترین‎های این جشنواره به پایان رسید.

در بخش خبر رقیه بشارت‌نیا  از سایت کاووش‌نیوز مقام سوم،  فاطمه گیلک از سایت زرین‌نامه مقام دوم و داود خاندوزی از خبرگزاری تسنیم مقام نخست را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش مردمی در بخش‌های دلنوشته، ‌خاطره‌، متن ادبی، عکس تلفن همراه عاطفه آذری،‌ فاطمه حسینی، ‌زهرا اسلامی حائز رتبه نخست تا سوم شدند.

در بخش دلنوشته جوانان پروین صا‌نعی، زهرا روزبه ‌و در بخش بزرگسالان معصومه میرزایی، ‌فاطمه علی‌آبادی، ‌کلثوم‌ خوش‌بیان رتبه برتر را کسب کردند.

در بخش خاطره در قسمت نوجوانان ساناز لگزایی، ‌فاطمه قزل، ‌آیدا ملاحی و ‌‌در بخش جوانان رقیه خان بیکی، ‌بهمن تراج، حلیمه سبحانی بری و در بزرگسالان زهرا نورآیی، ‌بگم رمرودی حدادی و مهدی زاهدی پور مقام‌های برتر را کسب کردند.

در بخش مردمی این جشنواره در نوجوانان محمد شریف قره‌مشک غزاوی، ‌حدیثه میرزاعلی و آیین نظری و در بخش جوانان طیبه نادعلی، ‌خدیجه کوثر و مریم کتولی حایز رتبه برتر شدند.

همچنین در بخش عکس همراه فاطمه محمدی، ‌فاطمه زرگر و ‌سارا حمیدی مقام‌های برتر را کسب کردند.

در بخش شعر کلاسیک، ‌نادر پرندوار، ‌قاسم بای، حسین عبدی‌،در بخش ‌شعر آزاد طاها ارجوانی، ‌وجیهه ابراهیمی‌نژاد و ‌رمضانعلی ابری مقام های برتر را به دست آوردند.

در بخش داستان کوتاه فاطمه حلیمیان،‌ مصطفی توفیقی، مریم مهربانی و در بخش مستند مهرداد شیدیان، ‌جمال‌الدین نصرتی و محمدحسین صفری برتر شدند.

در بخش عکس حرفه‌ای فائزه کابلی کفشگیری، ‌علی دهقان و محمدمهدی امیا و در بخش فیلم محمدحسین صفری، رحیم کرمی‌زاده و ‌در بخش  تحقیق و پژوهش حسن طاووسی مقام‌های برتر را بدست آوردند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان