Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا-فرمانده انتظامی استان بوشهر از مهران نیکنام داماد تنگ ارمی که در کارت دعوت جشن عروسی خود از مهمانان خواسته بود بدون سلاح همراه خود به جشن عروسی نیاورند، تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از شهروند تنگ ارمی افزود: چنین اقدامی گام بزرگی در راستای ارتقای احساس امنیت و مصداق عملی مشارکت فعالانه شهروندان وظیفه شناس در حفظ و تامین امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پلیس در برخورد با پدیده تیراندازی در مراسم عروسی عزم جدی دارد و انتظار می رود سایر شهروندان نیز با الگو گیری از حرکت خانواده نیکنام مراسم جشن خود را در کمال آرامش و با شادی به پایان برسانند.
واعظی یادآور شد: تنها در شهرستان دشتستان این استان در 6 سال اخیر براثر رسم غلط تیراندازی در جشن های عروسی، هفت نفر کشته و 6 تن مصدوم شدند.
وی افزود: عده ای از دارندگان مجوز حمل سلاح با قانون شکنی براساس یک رسم اشتباه قدیمی در جشن های عروسی اقدام به تیراندازی می کنند که تاکنون حوادث تلخی را در استان بوشهر به دنبال داشته است.
واعظی یادآورشد: پلیس با افرادی که در جشن های عروسی تیراندازی کنند برخورد قاطع خواهد کرد حتی اگر در تیراندازی آنها هیچ حادثه ای به وجود نیاید باز هم پلیس با قانون شکنان برخورد می کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس اجازه نخواهد داد اماکنی که برای جشن و عروسی مردم است به محلی پر از ترس و اضطراب برای مردم بویژه زنان و کودکان تبدیل شود.
7212/6043**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت