Web Analytics Made Easy - Statcounter


سردار منتظرالمهدی در بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،​ گفت: امید خسروی برای کمک به امنیت مردم و جامعه در آن حادثه در همکاری با نیروی انتظامی آسیب دید.
وی افزود: انسان هایی همچون خسروی بی منت و بی ادعا برای حفظ امنیت و آرامش جامعه جان خود را به خطر می اندازند که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی نیروی انتظامی گفت: باید به چنین افرادی در جامعه افتخار کرد که در حساس ترین شرایط با احساس مسئولیت برای خدمت به جامعه کمک می کنند و امیدواریم با دعای خیر مردم بزودی شفا پیدا کند.
پزشک امید خسروی نیز به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه امید به بهبودی امید افزایش پیدا کرده هر چند خطر به طور کامل برطرف نشده است.
دکتر قنبرپور تاکید کرد: از روز گذشته تزریق دارو را قطع کردیم هر چند با دستگاه نفس می کشد البته سطح هوشیاری هم بهبود یافته است و باید منتظر بود.
وی ادامه داد: از ناحیه سر به مغز این بسیجی آسیب وارد شده اما آسیب دیگر قسمت های بدن جزئی است.
امید خسروی بسیجی 33 ساله در کمک به امنیت در شب حادثه خیابان پاسداران به دست اخلال گران نظم و امنیت مجروح شد و به کما رفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی خودروی کوئیک در جاده بهاباد-یزد خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری کوئیک ساعت ۰۴:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر دو جاده بهاباد-یزد رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل دو مرد، یک زن، دو پسربچه و یک دختربچه در این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

کد خبر 749943

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم