Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان چفت: اعضای شورای نگهبان در جلسه امروز خود و در دو نوبت صبح و عصر مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال ۹۷ را مورد بررسی قرار دادند.به گزارش بلاغ، سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای شورای نگهبان در جلسه امروز خود بودجه سال ۹۷ تا اواسط تبصره ۱۸ آن بررسی کردند و ایراداتی را هم شرعی و هم ایراد قانون اساسی به برخی از تبصره‌های آن وارد دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان چفت: اعضای شورای نگهبان در جلسه امروز خود و در دو نوبت صبح و عصر مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال ۹۷ را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: اعضای شورای نگهبان در بررسی بودجه ۹۷ تا اواسط تبصره ۱۸ پیش رفتند و ایراداتی را هم عبارتی و هم قانون اساسی و نیز شرعی به برخی تبصره‌های بودجه وارد دانستند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: اعضای شورای نگهبان فردا پنج‌شنبه نیز به منظور بررسی تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۷ جلسه خواهند داشت.

کدخدایی در پایان با اشاره به نشست خبری خود در روز شنبه هفته آینده گفت: در این نشست جزئیات کار بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در شورای نگهبان را برای اصحاب رسانه تشریح خواهم کرد. کد مطلب: 352473 مرجع : فارس 

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

در غوطه شرقی دمشق چه خبر است؟

برگزاری نمایشگاه بهاره در 7 شهر مازندران/ طرح بازرسی از بازار از 15 اسفند اغاز می‌شود

جویبار خشک می‌شود/ کشاورزان جویباری سال زراعی سختی را در پیش دارند

    سیاری: هر کشوری باید از حقابه خود استفاده کند اعضای شورای نگهبان تا تبصره ۱۸ بودجه ۹۷ را بررسی کردند واکنش قاسمی به خبر عدم سوخت رسانی به هواپیمای ظریف ترکیه و کُرد‌ها به غیرنظامیان در سوریه حمله می‌کنند راه حل پوتین برای اوضاع بحرانی سوریه آینده انقلاب اسلامی در دست چه کسانی است؟ دیدار «جبران باسیل» با سفیر قطر در لبنان ظریف با همتای بلغاری خود دیدار کرد اوضاع «غوطه شرقی» هر روز بحرانی‌تر می‌شود یادداشت شرم‌آور وزیر خارجه انگلستان اظهارات ضد ایرانی انور قرقاش درباره ایران هدیه آمریکا به پناهجویان مکزیکی چراغ سبز اشرف غنی برای به رسمیت شناختن طالبان کورتس: باید به گفت‌وگو‌ها با روسیه ادامه دهیم چرا اروپایی‌ها به «قهرمان دیپلماسی» بنزین ندادند؟ فرانسه دولت سوریه را به نقض آتش‌بس متهم کرد پاسخ آیت‌الله جنتی درباره پیشنهاد رفراندوم مفسدان اقتصادی بلاخره مفسدند یا کارآفرین نابغه؟! حقوق وزرا در دولت احمدی نژاد چقدر بود؟! زاکانی: دشمن به دنبال ترویج نیازهای کاذب است  

حزب‌الله سکوهای گازی اسرائیل را کوه آتش می‌کند

رئیس دفتر امام جمعه ایلام: از «پرادو» برای مناطق کوهستانی استفاده می‌کنیم/ حمید رسایی: باید دادگاه ویژه روحانیت به مسئله ورود کند

سال 97 همه یارانه خواهند گرفت جز کسانی که عدم نیازشان محرز است

کارگروه FATF خواسته‌های خود از ایران را رونمایی کرد

آیا مصر محاصره غزه را کاهش می‌دهد؟

ترامپ: سازمان تجارت جهانی یک فاجعه است!

زاکانی: دشمن به دنبال ترویج نیازهای کاذب است

انتقاد مطهری از شورای تامین و وزارت کشور

رایگان شدن آب، برق و گاز مدارس در بودجه ۹۷

آل‌سعود: بین‌المللی کردن مدیریت حرمین شریفین یعنی اعلام جنگ با ما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟