Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از شهروند تنگ ارمی افزود: چنین اقدامی گام بزرگی در راستای ارتقای احساس امنیت و مصداق عملی مشارکت فعالانه شهروندان وظیفه شناس در حفظ و تامین امنیت است.
وی بیان کرد: پلیس در برخورد با پدیده تیراندازی در مراسم عروسی عزم جدی دارد و انتظار می‌رود سایر شهروندان نیز با الگو گیری از حرکت خانواده نیکنام مراسم جشن خود را در کمال آرامش و با شادی به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واعظی یادآور شد: تنها در شهرستان دشتستان این استان در ۶ سال اخیر براثر رسم غلط تیراندازی در جشن‌های عروسی، هفت نفر کشته و ۶ تن مصدوم شدند.
وی افزود: عده‌ای از دارندگان مجوز حمل سلاح با قانون شکنی براساس یک رسم اشتباه قدیمی در جشن‌های عروسی اقدام به تیراندازی می‌کنند که تاکنون حوادث تلخی را در استان بوشهر به دنبال داشته است.
واعظی یادآورشد: پلیس با افرادی که در جشن‌های عروسی تیراندازی کنند برخورد قاطع خواهد کرد حتی اگر در تیراندازی آن‌ها هیچ حادثه‌ای به وجود نیاید باز هم پلیس با قانون شکنان برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس اجازه نخواهد داد اماکنی که برای جشن و عروسی مردم است به محلی پر از ترس و اضطراب برای مردم بویژه زنان و کودکان تبدیل شود.

انتهای پیام/م

تجلیل از داماد مسئولیت پذیر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف بیش از ۴۱ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی‌های فنی، محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و بازرسی انجام شده از این مغازه، ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهر و موم این مغازه گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • گشت برگشت!