Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه شورای اسلامی استان اصفهان در استانداری افزود: دشمنان در تلاشند تا بسیاری از کارها و اقدام های انجام شده در کشور را برعکس جلوه دهند و ما مکلف هستیم که واقعیت ها و کارهای انجام شده را با هدف القای امید و نشاط به جامعه انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان همچنین می خواهند که نیروهای گرداننده نظام را ناکارآمد و ناتوان از ارایه خدمات و حاکمیت خوب جلوه دهند، اظهار کرد: تنها راه این است که ما با آرامش حرکت و روحیه نشاط را در جامعه تقویت کنیم.
مهرعلیزاده افزود: لازم است که آنچه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به بدنه جامعه القا می کنند، امیدوار کننده باشد.
استاندار اصفهان همچنین از اعضای شورای اسلامی استان خواست تا روش های اتکا به منابع داخلی در سطح استان و شهرستان ها را به جامعه القا کنند.
وی افزود: با توجه به مسائلی مانند کم شدن درآمدهای نفتی لازم است که منابع جدیدی برای درآمدزایی شهرداری ها شناسایی شود.
وی یکی از اصول حکمرانی را مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در این زمینه نقش بسزایی دارند.
رییس شورای اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: حدود چهار هزار نفر در استان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
عبدالله کیانی با اشاره به اقدام های انجام شده توسط شورای اسلامی استان اصفهان، افزود: این شورا با مسائل و مشکل های مانند دفتر کار در شهرستان ها مواجه است.
وی از استاندار برای شرکت در گردهمایی بزرگ شوراهای اسلامی استان که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود دعوت کرد و افزود: این شورا در صدد است تا اجلاس روسای شوراهای اسلامی سراسر کشور را در اصفهان برگزار کند.
شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان حدود چهار هزار عضو دارند.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی شوراهای شهر و مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پیگیری مجلس اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی چمران امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سفر به خراسان شمالی و جلسه هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین نیازمندی‌های مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی، ۱۸ سال دیرتر از موعد مقرر آغاز به کار کردند، افزود: عقب ماندگی‌ها به واسطه عقب بودن در آغاز به کار همچنان جبران نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها در امتداد هم فعالیت دارند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها پارلمان محلی محسوب می‌شوند و نقش اساسی در برطرف کردن مشکلات دارند اما در این باره مدیریت شهری به پشتیبانی خانه ملت نیاز دارد.

رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها بیان کرد: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری به خانه ملت راه یافته اند بر این اساس تأثیر زیادی در حل شدن مشکلات شهرها دارند.

چمران بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دور گذشته، قانون درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را پیگیری کرد اما مشکلات هنوز وجود دارد، به طور مثال انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پشتیبانی خانه ملت اجرایی شود.

کد خبر 750085

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران