Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانکونری علی رغم ارائه یک بازی نه چندان زیبا، راهی فینال کوپا ایتالیا شد.

طرفداری- در دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس با نتیجه 1-0 بر آتالانتا غلبه کرد و به فینال مسابقات راه یافت.

اطلاعات بازی

زمان و تاریخ بازی: چهارشنبه، نهم اسفند 1396

تورنمنت: دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا

استادیوم: آلیانتس تورین

گل: میرالم پیانیچ (75)

آمار بازی و ترکیب تیم ها

 

برای اطلاع از سایر جزییات بازی به صفحه اختصاصی طرفداری در این مسابقه و برای اطلاع از نتایج سایر بازی های در حال برگزاری به صفحه نتایج زنده مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح بازی

آتالانتا در زمین حریف، بازی را بهتر شروع کرد. در دقیقه 3، شوت پشت محوطه جریمه گومز به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، مدافعان یوونتوس به خوبی جلوی پیشروی فرئولر را گرفتند. در دقیقه 16، ضربه آزاد زیبای پیانیچ از کنار دروازه آتالانتا به بیرون رفت. در دقیقه 25، یوونتوس به وسیله آساموا موقعیت گلزنی داشت که البته توپ راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 35 یک فرصت گلزنی جدی برای یوونتوس توسط مانژوکیچ از دست رفت. مهاجم کروات به خوبی مدافعان حریف را کنار زد اما ضربه او در محوطه جریمه، به بریشا برخورد کرد. در دقیقه 43، کیه لینی به خوبی مانع خطرسازی یاران آتالانتا جهت گلزنی شد. نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت. در دقیقه 50 ماریو مانژوکیچ در پاسی خوب، مارکیزیو را صاحب توپ کرد اما شوت وی در اختیار بریشا قرار گرفت. در دقیقه 64 آتالانتا فرصتی جدی برای گلزنی داشت. در اشتباه بوفون جهت خروج از دروازه، پاپو گومز از فاصله ای دور ضربه ای چیپ راهی دروازه یوونتوس کرد که توپ به تیر دروازه خورد. سه دقیقه بعد، یوونتوس توپ را به تیر دروازه کوبید و داگلاس کاستا با ارسالی خطرناک، دروازه آتالانتا را تهدید کرد. در دقیقه 74، بلیز ماتویدی در محوطه جریمه آتالانتا با خطا متوقف شد و میرالم پیانیچ، ضربه پنالتی را به مرکز دروازه فرستاد تا حساب کار 1-0 شود. در نهایت بازی با حساب 1-0 و در مجموع 2-0 به سود یوونتوس به پایان رسید تا بیانکونری بازهم راهی فینال کوپا ایتالیا شود.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی

دنیله ده روسی و مکس الگری رابطه خوبی دارند و اسطوره رم برای پیروزی مقابل لورکوزن و جبران نتیجه بازی رفت، از الگری مشورت گرفته است. 

دیدار دو تیم آاس رم و یوونتوس شب گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید. دنیله ده روسی که پیش از بازی گفته بود احترام بسیار زیادی برای مکس الگری قائل است و او در فوتبال ایتالیا تاریخ سازی کرده است. 

پس از پایان بازی، سرمربی رم در گفتگو با DAZN در مورد بازی برگشت مقابل بایرلورکوزن و جبران شکست 2-0 بازی رفت گفت:

بله نتیجه ای است که باید جبران کنیم اما 5 گل نیست و 2 گل است. من همچنین از الگری مشورت خواستم و او گفت لازم نیست آنجا عجله کنی. می توانی گل اول را دقیقه 60 بزنی. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رئال مادرید ۲-۱ بایرن مونیخ / گزارش لحظه به لحظه: پایان بازی و صعود کهشکانی‌ها به فینال
  • رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی
  • صعود رویایی رئال به فینال با کامبک ۳ دقیقه‌ای، تعویض طلایی و اشتباه مرگبار فرشته نجات بایرن!
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی