Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایرسِل، اپراتور موبایلی هند، اعلام ورشکستگی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، اپراتور Aircel با 84 میلیون مشترک که ظاهرا جنگ قیمت‌ها را در این کشور باخته، روز چهارشنبه اعلام ورشکستگی کرد.

مذاکره میان کمپانی مالزیایی Maxis، مالک 74 درصد سهام ایرسل و RCom در اواخر 2017 به علت عدم اطمینان قانونی از ادامه کار، لغو شد و حالا مدیریت کمپانی از عهده بازپرداخت 155 میلیارد روپیه معادل 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

38 میلیارد دلار برنیامده و بنابراین اعلام ورشکستگی کرده است.{لینک}

با ورود اپراتور Jio، خدمات دهنده LTE در سال 2016 و عرضه رایگان مکالمه صوتی و دیتای ارزان قیمت، بسیاری از اپراتورهای متوسط به پایین دچار ورشکستگی شده و باعث شد تا بازیگران بزرگی مانند Idea Cellular و Vodafone در هند با هم ادغام شوند.

به نوشته بلومبرگ، به همین خاطر میلیاردر معروف مالزیایی، تی.آناندا کریشنان بیش از 7 میلیارد دلار ضرر کرده است که این بزرگترین ضرر و زیان مالی در بخش مخابراتی در هند محسوب می‌شود. کمپانی Maxis متعلق به وی سعی کرد با خرید 3.4 میلیارد دلار از سهام سهام‌داران، جلوی ورشکستگی را بگیرد که سرانجام موفقیتی حاصل نکرد.

 

 

5656

 

کلید واژه‌ها : اپراتورهای اینترنتی - اپراتور مجازی - هند - مخابرات - نسل چهارم تلفن همراه 4G -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نوشت: این خواننده که در هفته های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر میرسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خواننده هفته گذشته در نامه ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی "ترانه شرقی" همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات توسعه فیبر نوری به روایت مدیران اپراتورهای ثابت / شهرداری تهران اصلاً همکاری نمی‌کند
  • دردسرها و مشکلات توسعه فیبر نوری به روایت مدیران اپراتورهای ثابت
  • کاهش ۱۴ درصدی سود خالص آرامکوی عربستان
  • آرمین زارعی بستری شد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم