Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - نماينده شهرستان هاي گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشکلات حدود 90 درصد مراجعين به دفاتر نمايندگان مجلس در استان گلستان بيکاري و مشکل تامين معيشت است.

به گزارش خبرنگار ايرنا نورمحمد تربتي نژاد روز چهارشنبه در نشستي خبري اظهار کرد: جذب سرمايه ‌گذار، کوتاه کردن فرايند دريافت مجوز، آماده کردن فضاي کسب و کار و نيازسنجي استان در خصوص حوزه هاي سرمايه گذاري از مواردي است که مديران ارشد بايد پيگيري جدي آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: البته تنها منابع استان توان رفع معضل بيکاري را ندارد و نياز است که سرمايه گذاراني از ديگر مناطق جذب شوند و در عين حال مشکلات زيرساخت ها در استان رفع شود.
* اختصاص 1.5 ميليارد دلار براي حمايت از کشاورزي
اين نماينده مجلس گفت: مجلس در حوزه کشاورزي طرح ‌ها و برنامه‌ هاي خوبي در راستاي رونق اين بخش و حمايت از کشاورزان، روستائيان و توليدکنندگان در نظر گرفته است.
تربتي نژاد افزود: در اين پيوند 1.5 ميليارد دلار براي حمايت از بخش کشاورزي تخصيص يافته که نياز است مسئولان استاني در راستاي جذب آن براي حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا و ديگر شهرهاي استان گلستان اقدام کنند.
وي تصريح کرد: از سوي ديگر معافيت ‌هاي مالياتي کشاورزي در حوزه دريافت تسهيلات بايد در استان پيگيري شود.
نماينده گرگان و آق قلا يادآور شد: در زمينه آب شرب استان وضعيت مساعدي ندارد و با فرهنگ سازي و ترويج الگوي صحيح مصرف آب در بخش خانگي و کشاورزي بايد به سمت اجراي طرح‌ هاي نوين در اين حوزه قدم برداريم.
* احياي پتروشيمي گلستان نيازمند جذب سرمايه گذار
نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مساله پتروشيمي گلستان و اينکه شايد بتوان کاربري اوليه آن را تغيير داد، اضافه کرد: احياي اين پروژه که بيش از 94 هزار نفر از مردم استان سهامدار آن بوده نيازمند حضور سرمايه ‌گذار بخش خصوصي است.
وي يادآور شد: اين طرح امروز براي اجرا و تکميل 20 هزار ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
به گزارش ايرنا کلنگ اجراي مجتمع پتروشيمي استان گلستان حدود 10 سال قبل به زمين زده شد اما پيشرفت فيزيکي چنداني ندارد.
به گفته وي؛ هم اکنون احداث راه آهن گرگان - مشهد و گرگان- شاهرود، اجراي طرح‌ هاي تامين آب شرب و افزايش منابع آبي، احياي قنات ‌ها و اجراي سيستم هاي آب شيرين کن در دستور کار و پيگيري بوده که اميد داريم بخشي از اين طرح ها به اجرا گذاشته شود.
* کمبود 2 هزار تخت بيمارستاني در گلستان
تربتي نژاد گفت: امروز بيمارستان هاي استان گلستان براي خدمت رساني مطلوب 2 هزار تخت کمبود دارند و اين درحالي بوده که افزايش هر تخت بيمارستاني زمينه اشتغال مستقيم سه نفر را فراهم مي کند.
3014/1648
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان