Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- دادستان مرکز خراسان رضوي گفت: مسيرهاي انحرافي سرمايه گذاري در اين استان با اقدامات اجرايي و قضايي لازم مسدود شده است.

غلامعلي صادقي روز چهارشنبه در نخستين کنفرانس بين المللي حمايت و حاکميت قانون در حوزه هاي تجاري، اقتصادي و سرمايه گذاري در مشهد افزود: در اين راستا با متخلفان برخورد نموده و از سرمايه گذاران به شکل کامل حمايت مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: اين حق مردم است که بتوانند با توجه به ظرفيتهاي سرمايه اي، منابع انساني و زيرساختهاي کشور از امکانات بهره ببرند.
وي گفت: مسائل سياسي و حزبي را بايد از اقتصاد کنار گذاشت چون اين 2 با هم سازگار نيستند و دادسراي عمومي و انقلاب مرکز خراسان رضوي با حمايتهاي خوب استاندار آمادگي کامل دارد با کساني که مرتکب تخلف سياسي کاري، فاميل گرايي و نظاير آن شوند برخورد کند.
دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود ، اجراي اقتصاد مقاومتي است اما هيچ کس انتظار ندارد طي يک مدت کوتاه تمام مشکلات حل شود چون حل مشکلات زمان بر است.
صادقي افزود: براساس اسناد قضايي حرکت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي تاکنون حرکت مطلوبي نبوده است و در اين زمينه راه چند 10 ساله اي در پيش داريم و خواست مردم، رهبري و نياز امروز کشور و اقتصاد اين نيست که حرکتي کند و گاه ارتجاعي در اين مسير انجام شود.
وي اظهار کرد: اگر امروز نقدينگي در کشور به هر سويي که تمايل پيدا مي کند آثار مخربي به جاي مي گذارد به اين دليل است که در حوزه اقتصاد مقاومتي نتوانسته ايم سرمايه را به مسير صحيح خود هدايت کنيم.
وي گفت: از اوايل دهه 90 در ارتباط با سرمايه گذاري شرکتها و موسسات مالي در حوزه اقتصاد، توليد، تجارت و کشاورزي مکاتبات و هشدارها را آغاز کرديم چون روشن بود اين شرکتهاي سرمايه گذاري با تبليغات بادکنکي غير از اينکه کشور را دچار مشکل کنند حاصل ديگري ندارند.
صادقي افزود: 30 درصد نقدينگي کشور در آن زمان در اختيار تعاونيهاي غير مجاز بود که هيچ ضابطه اي بر آنها حاکم نبود اما با ورود دادستاني، تلاش براي مديريت اين وضعيت آغاز شد.
نخستين همايش بين المللي حمايت و حاکميت قانون در حوزه هاي تجاري، اقتصادي و سرمايه گذاري، مدت يک روز در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد برگزار شد.
1922/7496/ 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با اشاره به نظر صریح سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر این که هیچ گونه نگرانی درباره پرتوزایی در ارتباط با استحصال یُد در کارخانه یُد استان وجود ندارد گفت: ۲ واحد تولیدی جدید برای استحصال یُد در استان مجوز محیط زیست را دریافت کرده اند، اما با وجود طی همه مسیر‌های قانونی هنوز موفق به استحصال نشده اند.
حیدر آسیابی افزود: در این  جلسه به دستگاه‌های متولی  ۲ ماه مهلت داده شد تا موانع برای سر راه آغاز به کار این ۲ واحد را برطرف کنند و این واحد‌ها حداکثر تا پایان خرداد وارد مدار تولید شوند.
وی ادامه داد: مدیر کل بازرسی هم مکلف شد موانع ایجاد شده در مسیر بهره برداری این واحد‌ها را بررسی و اگر ترک فعلی از سوی دستگاه‌های متولی صورت گرفته باشد به دادستانی  گزارش دهد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حمایت از طرح گردشگری کبودوال هم که سال‌هاست بدون نتیجه مانده است، ایراد‌ها و موانع در این جلسه مطرح و قرار شد این موانع در جلسه کارشناسی در دادستانی مرکز استان با حضور اداره کل بازرسی و سایر ارگان‌های نظارتی، بررسی و برای رفع موانع اقدام شود.
حیدر آسیابی با اشاره به دغدغه مهم مسکن هم ادامه داد: کمبود زمین یکی از مهم‌ترین مشکلات طرح شده در این جلسه بود که قرار شد با حمایت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تا جایی که امکان دارد و قانون اجازه می‌دهد، برای تامین آن همکاری شود.
وی ادامه داد: اعمال مشوق‌ها در زمینه تراکم در بافت‌های فرسوده به ویژه در گرگان، یکی دیگر از راهکار‌های طرح شده در این جلسه برای رفع مشکل کمبود مسکن بود که شهرداری برای این مشوق‌ها اعلام آمادگی کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حل مشکل تسهیلات ساخت و ساز هم، در این جلسه مصوب شد بانک‌ها به تکلیف قانونی خود برای پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن به بخش خصوصی عمل کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد