Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دزدان فلزات قبرستان در بهبهان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا پاپی، رئیس پلیس Police شهرستان بهبهان از دستگیری 2 سارق فلزات قبرستان قدیم در آن شهرستان خبر داد.
وی افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت Stealing فلزات قبرستان قدیم معترف شدند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هموطنان قبل از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا پناهی‌مقدم امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و برنامه‌ ریزی برخی از خانواده‌ها برای سفرهای نوروزی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس در قبل و حین سفر می‌تواند مانع وقوع حوادث ناگوار ترافیکی برای شهروندان شود.

وی افزود: بسیاری از حوادث رانندگی بر اثر سرعت زیاد و عدم رعایت فاصله مناسب روی می‌دهند و در یک فاصله ۱۰۰ کیلومتری راننده‌ای که با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کند تنها ۹ دقیقه زودتر از راننده‌ای که با سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کند به مقصد می‌رسد، پس رعایت سرعت مطمئن می‌تواند ضامن سلامتی مسافران در جاده‌ها باشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند، ضمن اینکه تمامی مأموران پلیس راه و پاسگاه‌های پلیس راه در جاده‌ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت‌رسانی هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

پناهی‌مقدم تاکید کرد: کمربند ایمنی وسیله‌ای است که نقش آن در کاهش تلفات انسانی و صدمات ناشی از حوادث و تصادفات رانندگی به اثبات رسیده و بستن آن نباید یک امر تشریفاتی محسوب شود بلکه این امر برای حفظ جان و سلامتی راننده و سرنشینان خودرو الزامی و اجباری است.

وی ادامه داد: اگر به هر علت در جاده به ویژه در بزرگراه‌ها ناچار به توقف شدید وسیله نقلیه خود را از سطح سواره رو خارج کنید و با قراردادن علائم ایمنی مانند مثلث شب رنگ رانندگان دیگر را مطلع کنید، در چنین شرایطی پس از پیاده شدن از خودرو به صورت ناگهانی وارد جاده نشوید.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا انشا الله بدون هیچ گونه حادثه‌ای به مقصدهای خود برسند و نوروزی خوش را در خاطره‌ها ثبت کنند.

کد خبر 737492

دیگر خبرها

  • توصیه‌های پلیس راه آذربایجان غربی به مسافران نوروزی
  • هموطنان قبل از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • اصلاح تابلوی راهنمای ورودی شهر رودبار از سمت آزادراه منجیل
  • ۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها
  • پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها است
  • تیراندازی در واشنگتن/ ۲ نفر کشته و ۵ تن زخمی شدند
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان نسبت به کم توجهی های حوزه وقوع حوادث رانندگی/مصوبات كامل اجرا نمي شود
  • الماس تراشکاری استیل