Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:40:14 GMT

کمتر کارشناسی باور می کرد فینالیست شویم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۷۵۲۶

کمتر کارشناسی باور می کرد فینالیست شویم

یزد - ایرنا - سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: کمتر کارشناسی باور می کرد تیم ما بتواند با غلبه بر حریفان به مسابقه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور راه یابد.

عباسعلی میرحسینی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی در برابر تیم شهرداری تبریز خیلی حساس و سخت بود که با یاری خدا و توکل بر او ، حمایت پرشور تماشاگران و همت و جنگندگی بازیکنان به بازی نهایی صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حمایت های بی دریغ هواداران در کنار همراهی مسوولان و همت کادر فنی بومی همه زمینه دلگرمی و موفقیت در مسابقات امسال و به خصوص 2 مسابقه رفت و برگشت نیمه نهایی را به وجود آورد.
سرمربی تیم خاتم اردکان تصریح کرد: بازیکنان ما امسال بارها در دیدارهای مختلف نشان دادند که مستحق راهیابی به بالای جدول و فینال مسابقات هستند و قطعا باید این پیروزی را به همه علاقمندان دلسوز تقدیم کرد.
میرحسینی ابراز امیدواری کرد تا خاتم اردکان بتواند به موفقیت های خود ادامه دهد و بازی پایانی را به خوبی و شایسته برگزار نماید.
تیم والیبال خاتم اردکان امشب در بازی دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور در این شهرستان سه بر یک بر تیم شهرداری تبریز غلبه کرد و برای نخستین بار به بازی پایانی راه یافت.
تیم دیگر فینال و زمان برگزاری آن توسط فدراسیون اعلام می شود.
در این دوره از رقابت ها 11 تیم پیکان، بانک سرمایه، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، سازمان عمران شهرداری ساری، ایرانیان گنبد، رعد پدافند کاشان و شمس حضور داشتند.
تیم والیبال خاتم اردکان تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر باشگاه های کشور است.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند

به گزارش قدس خراسان، عباس نظافت، امروز ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری و سال‌های گذشته شهرداری مشهد طرح‌های جامعه‌محوری را برنامه‌ریزی کرده و توانسته اقداماتی را جهت آشنایی مردم با مؤلفه‌های روانشناسی و مشاوره انجام دهد.
وی ادامه داد: یکی از این اقدامات طرح «باشگاه اجتماعی همسران مشهدی» یا «باهم» است که بر اساس رفرنس‌های علمی انجام شد. وقت برای ما اهمیت زیادی دارد و هر لحظه آمار طلاق افزایش پیدا می‌کند؛ بالاترین رشد طلاق در بین زوجین جوان مشهدی است.

نظافت اضافه کرد: در اولین اقدام از دانشگاه فردوسی کمک گرفته و علت بالا بودن آمار طلاق بین زوجین جوان مشهدی را جویا شدیم؛ به این نتیجه رسیدیم که زوجین جوان مشهدی دچار پنج باور ارتباطی غلط هستند و این پنج باور غلط پاشنه آشیل زندگی‌ها شده است. اقتصاد در بین این موارد ردیف ۱۲ را دارد.
وی با اشاره به پنج باور ارتباطی غلط بین زوجین جوان مشهدی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ۶۷ درصد از این افراد باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند، یعنی اصلاً گفتمان زناشویی در بین آن‌ها وجود ندارد و مفهوم زوجیت را درک نکرده‌اند.
رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح «ترنم زندگی» ویژه زنان سرپرست خانواده در حاشیه شهر مشهد نیز از جمله دیگر اقدامات شهرداری مشهد بوده و ۲۰ هزار زن در این طرح آموزش دیدند. در نظرسنجی‌ها بیش از ۶۴ درصد از این بانوان با مؤلفهٔ‌های روانشناسی و مشاوره آشنایی نداشتند.
نظافت عنوان کرد: همچنین طرح «شهید مهرورزی» از جمله دیگر طرح‌های شهرداری مشهد بوده و هدف آن پیشگیری از اعتیاد است. با ورود به این حوزه به این نتیجه رسیدیم که تعداد مربی متخصص پیشگیری از اعتیاد در مشهد بسیار کم بوده و طی سال گذشته ۳۰۰ نفر به ما اضافه شدند. ‌امیدواریم در سال جاری ۱۷۰۰ مربی متخصص پیشگیری از اعتیاد داشته باشیم.
وی اضافه کرد: وظیفه ما در شهرداری مشهد آشنا کردن مردم با مؤلفه‌های مشاوره و روانشناسی و معرفی اساتید و مشاوران متعهد و متخصص است. کلینیک‌های متعهد و متخصص از سمت ما حمایت ویژه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم