Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ‌حاجعلی صالحی‌ رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اعلام شکایتی از سوی نماینده حقوقی شهرداری شهراندیشه مبنی بر انتشار مطالب کذب در یکی از کانال‌های پر مخاطب اندیشه که موجب تشویش اذهان عمومی گردیده بود پس از انجام شکایت پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود‌: ماموران پلیس فتا پس از اخذ اظهارات نماینده حقوقی شهرداری و همچنین با رویت مستندات ارائه شده از سوی ایشان تحقیقات خود را شروع کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد‌: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی توانستند مدیر کانال مربوطه را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی نسبت به احضار وی اهتمام ورزیدند.

سرهنگ صالحی اضافه کرد: مدیر کانال موصوف پس از تفهیم اتهام در مورد بزه انتسابی بیان داشت کانال اجتماعی بنده یکی از پربازدیدترین کانال‌های سطح حوزه می‌باشد به همین علت مطالب گوناگونی از طرف شهروندان ارسال می‌شود تا در کانال به اشتراک بگذارم. در همین راستا پس از دریافت یک مورد فیلم در خصوص نارضایتی مردم اندیشه و بارگذاری آن در کانالم متوجه این مطلب نشدم که فیلم بارگذاری شده مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: نماینده حقوقی شهرداری اندیشه اذعان داشته که مدیر کانال مربوطه با علم به قدیمی بودن فیلم مذکور در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام به بارگذاری این کلیپ کرده است.

‌سرهنگ صالحی ادامه داد‌: متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مستندات موجود و ادله دیجیتال جرم جهت صدور حکم قضایی به دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای منتقل شد.

وی خطاب به مدیران کانال‌های اجتماعی هشدار داد: مدیران کانال‌های اجتماعی باید بدانند که مسئولیت مطالبی‌ که در کانال یا گروه خود به اشتراک می‌گذارند بر عهده خود آنها می‌باشد و در صورت وجود شاکی خصوصی یا عمومی این افراد باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

رئیس پليس فتا غرب استان تهران در خاتمه از هموطنان درخواست کرد: در صورت مواجهه با هرگونه موارد غيرقانوني آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی اعلام نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)